Mitt Liv.

1 0 4

Lördag ^^

Igår så spårade det ut , fett mkt ! .. Jag vet inte va det var som flög i henne !! .. Men nått vare fan, och det var inte första ggå det hände heller , så jäävla less på de där .. En gång å man frågar varför , "jag vet inte" , fick jag till svar då , eller "tappa kontrollen" .. Men andra då ? .. Kom inte å skyll på samma sak då , för då äru inte mer än korkad .. Och nästa gång om det nu händer , å jag är md .. Så ska jag fan hjälpa dig att skada dig .. Det går snabbare om vi är två ,..

Igår va man upp till Anääät och Emma .. Satt å drack lite å så , så jag å Anäät dansade till drängarna =) Fett kul fan =) hehe ^^ Ni ska se våran film :P Funderar på att lägga ut den på YouTube.com ..
Sen så drog vi vidare till gränges , å massa äckliga raggare :O haha ^^ Eller ja , jo , det var det .. å det var så jäävla inrökt att jag trodde jag hade rökt på :O haha ^^ Herreguuud , säger jag då bara :O :P haha ^^

Idag så äre hundra som vill ha med mig på krogen :O men jag vet inte , orkar man . ?? Va fan , jag vaknade liksom typ 8 .. och är bra död nu , men jag ska fan inte sova nå mer =) Då få rman stryk av Ante ;P


UPPDATERAR  !!

Nu vet jag inte va jag ska göra , har ingen musik, haringa bilder ! .. =/ Har inget kvar.. Hårddisken åkte i golvet , och går den inte att få igång efter att vi har skickat in den , så vet jag inte va jag ska ta mig till .. Hela mitt liv finns på den , och nu är den kanske helt paj =/ Alla mina bilder, det är liksom mitt förflutna , finns inte det kvar , va ska jag då med en framtid till =/ Finns liksom ingen anledning att ha en sån ...
Nu tänker folk , "är hon dum i huvet eller ? En jävla hårddisk" .. Ja, för er kanske det är en jävla hårddisk, men för mig äre hela livet , alltså musiken , var ju inte hela världen , den kan man få igen .. Men alla bilder =/ Det är liksom , minst 10 tusen bilder =/

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback