Mitt Liv.

1 0 5

Söndag ^^



Haha .. Ni är sånna skrattretande personer , att jag totalt skiter i ert skitsnack , att bete sig som ni gjorde , det gör man fan inte , heelt oförlåtligt .. "va ha jag gjort ?" .. Här äre jag som ställer frågorna , och ni som svarar !! .. Så är det bara...
Anäät är som en syster för mig , och då behandlar jag henne som en ! .. Och det ni gjort mot henne instt , så gör man fan inte =/ Det bara är så , finns inte i denna värld att jag skulle göra nått sånt ...

Äre lite mer status att tillhöra bordellen i Saxdalen eller , där det ryktas om Klamydia ! .. =/ Akta er tjejer , det kan göra er stereliserade ... No Kids , men det kanske är lika bra , vem fan vill ha en morsa som inte ens kan behandla sina vänner rätt ? =/

Trodde vissa hade växt upp , men tydligen inte =/ Här äre fortfarande falska spel som gäller för att kunna ta sig någonstans ! ... Men nån gång växer ni upp , och vaknar och inser att man inte kommer någonstans med falskapel ..

En sak till , på bussen förra veckan typ , sa JAG att LINDA var en fitta , INTE emma , som vissa sagt till Linda , och det finns bara två sånna personer ... Haha , äre sanning det eller ?? ;)

Anääät - I Love U , And I Will Always Be By Your Side ..

Jag får reda på precis ALLT .

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback