Mitt Liv.

1 0 7

Torsdag ^^


Vart ska man börja nånstans ? Veckan har ju direkt inte vart någon hit , alla har verkligen bara fittat sig .. Va fan , stå för den ni är .. =/ Å saker ni gör , jag gör det , och det är inte ALLTID det blir som man tänkt. Och jag kan inte förneka det längre ..

Nu äre inte mina lögner mot dig , utan mina lögner mot mig själv .. Allt blir bara fel , allt jag säger , allt jag gör. Det finns ingen människa , som NÅGONSIN kommer kunna ta din plats innom mig , den går inte att ersättas.. Hela mitt liv rasar samman, men all min kärlek till dig , kommer alltid finnas kvar.. Jag kommer ALDRIG kunna släppa dig , eller glömma bort dig.. Tack vare dig , fick jag lära känna en ny del av mig själv. Jag trodde inte att jag kunde tycka så här mkt om en annan människa , och nu har det hänt , varje gång du loggar in , pirrar det till i min mage , ja i hela min kropp .. Du har fått mig att må så förbannat jävla bra , samtidigt som jag mått dåligt !! Allt kan inte flyta på , enligt mina åsikter ! ... ♥♥♥
Och det värsta av allt , är att du lämnade mig över min besvikelse på mig själv ! ...


Ska väl snart iväg till skolan , å ha en lektion i 1& ½ timme , sen så kan jag åka hem igen ! .. haha ^^ Sen senare ikväll , så ska jag å Dahlin på gymmet =) Skönt som fan , kanske syssla med nått annat .. Så man kan få tänka på saker som är kul å trevligt ..


Anääääät (&) Du är den bästa som finns på jorden , DU betyder allt för mig , Tack för att du finns ! .. Inte alla som gör det , utan bara pratar om sig själva , skiter totalt i andra .. Jag är så glad att jag har dig =) Jag kommer alltid att ställa upp för dig , du kan ringa näru vill på dygnet , sol som snö .. Det är lugnt , och du vet om det !! .. Ringa å gråta en skvätt för mig , så får jag dig på bättre tankar innom tre röda =) Jag Älskar Dig !! =) =)


Jag vet inte va jag ska skriva mer =/
Se U , Ciiaaaaaao =)





Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback