Mitt Liv.

1 0 8

Fredag ^^

Jag vet inte va jag ska skriva om längre ! .. Finns inte så mkt i mitt liv som fungerar ,.. Allt skiter sig.. Allt jag tar i känns som att det kommer dö innom en vecka =/ Jag vet inte varför , men jag lider av rena oturen =/ I ALLT , spel , kärlek , tur , AAAAAAAHHHHHHHHH :'(

Innom två veckor har jag fan pajjat min dator , min bärbara hårddisk , som det fanns över 10 tusen bilder , å 3500 låtar =/ Hela mitt liv fanns på den , =/ Och nu är det borta .. Imon ska jag skruva isär hela och rama in den i en ram , som jag skriver RIP på .. =P
Och imon åker jag med min andra dator till Ante .. Han ska få fixa den , få se om det går .. Eller om han sliter sig i håret å blir galen eller nått ;P hehe ^^


Se U , Ciiiaaaaooo =)  !!!!

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback