Mitt Liv.

1 0 9

Söndag ^^

Faaan , jag vill ha barn ! Fy fan va sött med en liten unge =) Som bara sover och äter typ .. Sen när den blir så pass gammal att den kan krypa upp i sängen , på morgonen .. =) Fy faaan , vilka tankar man har ! .. Lukten av bebis , är det bästa ! .. Finns fan inget bättre =) =) Men det lär ju dröja innan jag får några , eller ja , skolan ska jag gå ut iaf ! ..

Idag ska jag med pappa till blge , jag ska köööra =D hehe ^^ Får la se hur det går ;P hehe ... Men det ska nog gå bra , bara ligga på gasen typ ;P hehe ^^

Igår hade man så tråkigt så man sa åt folk att ha en ros framför sitt namn ;P "Sätt en Ros framför ert namn , om ni sörjer Marielles hårddisks död ." Haha ^^ Jag , Anäät och Philip , Gjorde det =) hehe ^^ Snälla vänner man har ! =)

Comments
Siriusklacken säger:

Tja ! Fin blogg, kolla gärna in min blogg !

Postat: - URL/Blogg: http://siriusklacken.3w.se



philip säger:

nej fyfan äcklig ungjävel

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback