Mitt Liv.

1 1 1

Tisdag ^^

Jahaja , då sitter man i köket då ! =D haha ^^ Så jääävla skönt å kunna sitta vart fan man vill , här får man ju fan lite ljus oxå =) hehe ^^ Det får man fan inte i mitt rum , jag har ju blattarnas område bakom mig , å det är så mööörkt där :P haha ^^ Fan , vaknade imorse klockan 8 .. För en gångs skull när man verkligen är ledig å grejer , nej , då ska man vakna AS tidigt .. Som igår , trodde det var fredag å grejer :P haha ^^

Idag ? .. Jag vet inte va jag ska göra , kanske ska ta och plugga klart lite =) hehe ^^ Jag tror jag blir lack på detta PA .. =/ Det är inget för mig , jag orkar inte .. Men men , =/ =/

Jag har fixat nån annan blogg med , men den fattar jag NOLL av :P haha ^^
http://mariellesjelin.bloggagratis.se



UPPDATERAR !!!

Idag hare inte hänt ett jäävla skit , traskade till kronan data för att köpa pennor som man skriver på skivor med =) hehe ^^ Fan , morsan glömmer ju alltid det ! ... Så det fick man göra själv =P hehe ^^ Sen så hare vart dött ...

Andreas 8-| .. HAHA , jag säger inget .. Även om jag måste ;P haha ^^ Stackars liten =) Tycker så synd om dig , du förtjänar lite ompysslning nu va ;) hehe ^^ Ebba kan sova borta =P haha ^^ Eller ja , Lina hon ska ju pyssla om dig nu =P Och kom inte å säg att du är dödssjuk .. För så illa kan det inte vara ! .. Så äre bara .. Du är Karl , och dom bara gnäller (A)



116233-50










Ett Liv Utan Dig - Går Inte Att Stava Till !

Comments
Sara säger:

Du är utmanad :D

Postat: - URL/Blogg: http://sarablo.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback