Mitt Liv.

1 1 2

Onsdag ^^

Kom nyss hem från plugget , ganska slappa onsdagar vi har ,.. typ liknande bild fram till lunch , sen ac , å sen PA .. Det är väl värst , men det får man leva med ... Det är ganska kul , men jag vette fan om det är så trevligt å hålla på med det som jag gör , när inte en käft svarar på mina meddelanden =/ haha ^^ det blir att jag får bomb hota dom tillslut , men va fan . Om dom inte svarar , va ska jag skriva då ? =O

Idag fick vi en jätte bra frukost , gratis .. Alla olika skonkor typ , fil å frysta bär i alla slag .. Och massa annat gott .. Fy fan , det var sista den frukosten vi fick , sen blire de där gamla vanliga , med massa torra limpor typ :P haha ^^

På tisdag blire att fixa sista på klänningen =) hehe ^^ Sen så ska jag ta hem den , om typ 2 veckor ären min =) Min , min , min egen =) =) haha ^^ så det så ..


Ciiiaaaaaaooo =)

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback