Mitt Liv.

1 1 4

Fredag ^^

Fredag idag då =) Alltid lika skönt med det fan , men vet inte om det kändes så skönt i morse när jag vaknade =/ Hade så JÄÄVLA ont i halsen =/ Fy faan , säger jag bara .. Finns inge annat ord för den smärtan ..

Satt nyss ner å käkade lite =) Och jäävlar va mätt man vart =/ haha ^^ Sjuukt , eller nått ! .. Den där maten täpper fan igen hela magen tror jag :P hehe ^^ hmm .. Sitter i köket med datorn , så om jag känner rätt är tangenterna ganska flottiga :P haha ..

Emma kommer la senare , skulle jag tro , eller nått ... Så ska vi leka idag , sen ikväll ska vi till Anäät =) Och ska ska sno hennes bullar , och hennes mat =) hehe ^^ Men först ska hon köra vid 5 .. Och vi ska upp efter det , och kränga en pizza , och så äre bara =) Finns ingen som kan stoppa mig :P hehe ^^ Sen äre la bara traska upp till Anäät =) =)

nej , nu ska jag röka , se U ! Ciiaaao =)


  

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback