Mitt Liv.

1 1 6

Söndag ^^

Idag vaknade jag , och jag mådde bättre än igår när jag gick å la mig vid 9 halv 10 eller nått =/ Kommer inte ihåg .. Men bra jäävla trött var jag efter den där flytten å grejer , jag klev upp typ 8 på morgonen , och så hade jag lagt mig tre natten före =/ Så jag fick inte sova så mkt .. =/ haha

Har precis kommit in , efter att ha vart å handlat =) hehe ^^ Inte så kallt ute , men det blåser kalla vindar , eller nått =/ haha ^^ Shiit .. Hade sällskap av Anäät (&) Och hon gick hem , så hon fick sällskap av mig med =P hehe ^^

Jag vet inte va jag ska göra senare , mer än duscha .. Det måste jag fan , å skrubba kroppen :D så jääävla sköönt =) hehe ^^ Sen blire kanske å sätta sig här å skriva lite mer =) hehe ^^ Slänga i en tvättmaskin kanske .. Det skulle nog inte sitta fel :P Och få lite reeena klääder ..


Jag ska bearbeta mina känslor , jag ska få bort dom .. För att vi ska kunna bygga upp något bra igen . Det finns saker som inte vart som dom ska på senare dagar ! .. Eller ja , det är nog mer än dagar , sen min 18 års dag , det var då det spårade ur första ggå =/ Sen dess har det nog aldrig blivit riktigt bra igen =/ Vilket jag saknar .. Jag vill inte ens ha det som det är idag , och ändå är allt mitt fel.. Va fan tänker jag med .. Det vet jag inte ens själv.. Jag vet inte va jag ska göra , mer än ta avstånd .. Och det har jag nu gjort , men det kommer ta tid , dom känslorna jag har , är fan inte uppbyggda på två röda sekunder , dom är fan byggda under typ flera månader ! 


116233-54





Ingen ser mig när jag gråter - Ingen hör mig när jag behöver hjälpt - Dom som ser mig dom kollar snabbt bort igen - Dom som hör mig sätter händerna för öronen.




 Jag Vill - Jag Måste - Jag Ska

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback