Mitt Liv.

1 1 9

Onsdag ^^

Dag 3 - U.A


Sitter i skolan och gör inte ett skit .. jag och sandra orkade inte gå ner till maten =P hehe .. Två pers från klassen har gått hem å har typ magsjuka å grejer =/ haha ^^ jag lovar , hela klassen kommer ligga magsjuk i veckan , nu när vi har lov :P hehe ^^
NEEEEJ =O Det kan jag ju inte heller , jag och TUPPEN ska på ÄVENTYR ! :D hehe ^^ Det måååste bli så bara , ingen kan säga nej , så det så ! :D HAHA ^^

När jag kommer hem , vet jag inte va jag ska göra ! .. =) Men det visar sig , som det känns nu , ska jag SOVA ! :D hehe^^ Eller kanske BAKA :D Kola .. fan va GOTT :D :D :D


Jag ska klara detta på mindre än en månad ! .. Jag måste , så mkt som jag sanar dig Andreas nu , det finns fan inte =/ Känslorna och sånt , dom ska försvinna , jag lovar det ! .. Men jag kan inte hålla mig undan ! .. Fan ,.. Jag vill inte mer än ha dig som polare , =) Men jag vet inte.. Känns som jag är ensam på den biten.. Att bara sluta skriva med en människa som betyder mkt , det går fan inte =/


116233-56




















Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback