Mitt Liv.

1 2 0

Torsdag ^^

Dag 4 - U.A .. Trodde jag då !

Jag skrev till honom , och hoppades på att han kanske typ hade saknat mig lite , eller ja , tänk på allt som hänt .. Men han var bara förbannad och arg , och det var väl ett misstag att skriva till han , som alla andra ggå =/ Va fan , allt jag gör blir bara fel fel fel .. =/ Jag kan inte mer än be om ursäkt hundra miljoner ggå , och det blir ju för fan bara tjatigt på slutet , och höra de där =/ Så jag vet inte va jag ska göra , jag vill liksom inte mer än ha honom som vän , en sån man kan snacka om allt med , en sån man kan skratta med . Va fan , varför ska det vara så svåååårt ? =O Om jag det viste , skulle jag fan inte sitta här , och skriva detta , utan jag skulle ta det med honom .. =/ Jag blir fan ledsen , när jag själv tänker på va fan jag höll på med , hur fan jag kunde göra så mot honom .. Han som verkligen betydde mest för mig , han som fanns där , han som lyssnade och förstod vad jag menade .. Den där snygga grabben , tuffa ungen , han med den där sexiga stilen .. Fan , han var PERFEKT ! ..

Imon ska jag freakiiiiing muppa med Anääääät =) hehe ^^ Lätt roligast ska vi ha , så det så ! .. =) =) hehe ^^ Undra va vi ska syssla med då ? .. hmm ^^ haha .. bara inte vissa förstör min dag , då blire ett nacksving ! .. haha .. Lite trååkigt för den personen =P Men vi ska iaf muppa satan .. kan ni skriva upp , era fuckers ! :D hehe ^^

På Torsdag ska jag och Anäääät på äventyr , och vem fan vet om man kommer hem med händer armar och ben i behåll :P hehe ^^ skit samma , bara jag får min vilja igenom , så fåre gärna sakna typ ett ben på mig :P eller något ! .. Lite tråkigt , men fan , livet är väl så ! :P hehe ^^


UPPDATERAR !

Nu är det dag , och solen är uppe . Men den lyser inte genom molnen .. Jag har tvättat två maskiner , diskat , och vart allmänt duktig idag =D hehe ^^ Jag pallade fan inte gå till skolan , för att jag hade så jäävla ont i magen i morse när jag vaknade , och trodde fan allvarligt att jag hade fått magsjuka , men nejdå ! .. Det hade jag inte =) Kanske va äckliga mens verken ! .. =/ Skit i den , den är snart över =) hehe ^^

Jaha , undra om man ska ta och göra nått annat ,.. Anääät är ju uppe å kollar lägenheten snart , så ska vi se om dom är klara , och om det blir muppning =P hehe ^^ Det måste ju bara bli så , så vi kan smida våra planer :D hehe ^^ Klart som fan , vi måste ju ha nått att sätta emot , kan inte hålla på så här =P hehe ^^

Jag saknar honom , så mycket ! .. Lilla skrutten , vi som alltid hade så kul ! .. http://Antemannen.blogg.se - Fan , du betydde ju allt ! .. Du fick mig att le , ett leende jag inte viste fanns ! .. Du fick mig att känna mig levande ! .. Kommer jag få känna det igen nån gång ?

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback