Mitt Liv.

1 2 1

Fredag ^^

Dag 5 - U.A

Haha , nu har jag kommit hem från skolan nyss typ .. Eller ja , ett litet tag har jag väl vart hemma iaf .. =) Hunnit ta en TREO .. :O Va fan , det känns som att jag är bakis =/ Och jag har fan inte druckit nått .. Eller ja , kanske är det som är felet :P hehe ^^ Det är ju fredag ..

Igår så muppade man med Anäät , och JÄÄVLAR va vi härjade , hon fick nå jäävla skrattanfall , så jag trodde livet var slut .. =/ men fråga mig fan inte va fan hon skratta för :P För det vet jag fan inte =P men kul hade vi iaf =D hehe.. Hmm , sen då ?? .. Hon muppade lite med folk på msn , och jäävlar va man garvade :P Äh , skit samma :D Kul vare .. Sen så skulle vi kolla på Navy CIS , men jaa.. Hur mkt hann man se på det då ? Innan man slocknade som en död geting i vatten :O haha ^^ jag somnade , så jag missade det =/ haha ^^
Imorse när man klev upp , så sov hon , som en död gris :D jag väsnades som fan :D haha ^^ Bokhyllan höll på å stryka med , när man gick på olvet framför , den svajade :P hehe ^^ Och när man gick hörde hon inte ens när man smällde igen dörren :P hehe ^^

Haha, nästa vecka , :D FEEETA äventyr ! :P hehe ^^ Får la se vart dom leder =) hehe ^^ Oförglömligt ska det bli iaf ! .. det kan ni skriva upp ;)


116233-57
Tell Me Where You Are where you sleep at night, tell me who do you love now who do you miss now, tell me what you see when your closing eyes, if you ever remember when i was by your side



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback