Mitt Liv.

1 2 2

Lördag ^^

Dag 6 - U.A - Och jag håller på å dör , för jag saknar han så !


Nu är det lördag och vi har vart på äventyr , jag och min mor ! .. Vi åkte iväg till Faster , som har fyllt 50 Bast .. :P hehe ^^ Vi gav henne en korg med lite godsaker i ! =) Sen så fick vi nybakad sockerkaka .. Så skulle jag se om Ante hade fixat min dator .. Men nej , han låg och soov =P Som vanligt när vi är där , va fan .. Han kan sova i flera dugn i sträck =P

haha , va fan.. har jag eller har jag inte snackat med Anäät i natt ? :O haha ^^ Det står på mobilen, men jag vette fan , kommer fan inte ihåg nått.. =P hehe^^ Lite kul är ju sånt iaf :P hehe ^^ isf vare nått bråk eller nått, äh.. fattar ju noll. Måste fan fråga Anäät om jag snacka med na :P hehe ^^
Men jag har tydligen gjort det =P Hehe ^^ Ja , tur man är vimsig .. Va fan ! ..

Jag var bra jääävla död igår :P hehe ^^ Va fan , jag va på de där lilla discot :O Fy fan , dom var värre än , gud vet vad =/ haha .. Sjuukt, dom vråla och dom skrek , hoppade i soffan , kasta godis högt och lågt, klagade på musiken :P hehe ^^ Shiit, säger jag fan ! :P hehe ^^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback