Mitt Liv.

1 2 3

Söndag ^^

Dag 7 - U.A

Igår muppade man satan , fan va trött man var alltså ! .. Heelt sjuukt fan ^^ Skrattade , och var allmänt dryg. haha ^^ Herreguuud , är det enda jag säger ! .. Och idag ska man muppa mer , det kommer fan bli muppning hela veckan .. heeelt underbart fan ! =D

Idag ska man vakna lite , sen ska man slå en signal till Anääät , och sen sk man muppa med henne =) Men jag lär nog fan käka nått först :P hehe ^^ Hmm , och kanske duscha å grejer ... Men det hinner jag la göra , hon ska slå upp lite grejer på väggarna å sånt :P hehe ^^

En vecka har gått =/ Och jag håller på å går under , va fan ! .. Jag blir knäpp utan honom =/ Fy faan , jag saknar han som fan ! .. Va ska jag ta mig till ? Jag börjar få en känsla att han inte kommer höra av sig .. =/

116233-58 116233-59

Så jäääävla heeta vi är alltså ! =D Heetingarna själva ;)


UPPDATERING !

Nu muppar han med Anäääät =) Och kollar på nå nytt jäävla mongo pogram :D haha ^^ POKER FACE :P eller vad det heter !! ... Men men , vi har typ inte gjort nått idag , muppat lite , städat , diskat hos Anäät .. hehe ^^ Sen så har vi kollat på film Sandor/Ida =)

Nu har man fixat ena saken , nu ska man bara fixa den andra oxå ! .. Den fixar vi allt imon =D Så tidigt som möjligt =) hehe ^^ 3 dagar kvar ;)

Sen på tisdag , så ska man fixa upp den där balklänningen :P hehe ^^ Får la se hur det blir , pappa skulle höra av sig när han slutade iaf =)

Se u , fuckers !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback