Mitt Liv.

1 2 6

Onsdag ^^ - FUCKERS =D

Dag 10 - U.A

Jahaja , va fan gör jag uppe nu ? Haha ^^ Jadu , jag vet , men det är bara jag och Tuppa som ska veta oxå ;P HAHA ^^ Sorry ... Hmm, om nån timme sticker man , så man kanske ska ta och göra sig klar , så det bara är och dra , när morsan kommer och hämtar en ;) hehe ^^

fan va sköönt , att få komma bort här ifrån! .. Finns ju fan inge härligare , slippa allt jääävla skitsnacka .. Heelt sköönt , men fan , det hinner la komma tillbaka till mig sen, för det kommer ju fram förr eller senare iaf ;) haha ^^ Hmm , om man skulle säga till nån att man tänkte ta livet av sig , kommer nästa fram och frågar om man inte skulle va död ! .. eller så har hela stan redan dödsförklara en ;P haha ^^ SJUUKT ..

ses , era DÅRAR !  


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback