Mitt Liv.

7 4

Måndag - NYÅRSDAGEN ! ^^


Fan , jag kan inte fatta att 2006 är över , det känns som att jag nyss var i Turkiet , eller varför inte då jag fick kontakt med ante ! .. Eller kanske då man blev nerkastad i snön i januari .. :O Det är sjuuuukt , tiden bara springer iväg .. man hinner inget ! .. snart tar jag studenten , jag ser fortfarande allt framför mig , då jag sitter i skolbänken i 4:an .. haha ^^ .. på marnässkolan :D Det var tider det ! :S hehe ^^


Den/Det bästa..
  • .. låten-ar? --- Cascada - Every Time We Touch och Donnez - Anneli Kom Tillbaka
  • .. filmen? --- Nattbuss 807
  • .. minnet? --- Värmen när jag klev av flyget i turkiet, och Andreas så klart .
  • .. färgen? --- ROOOOSA , it will always be that.
  • .. boken? --- Carolina Gynning - Egogirl
  • .. konserten? --- 50Cent - LÄÄÄTT !
  • .. staden? --- Göteborg & Sthlm
  • .. parfym? --- GUCCI
  • .. TV-programmet? --- Prison Break , OC
  • .. årstiden? --- SOMMAREN <3
  • .. julklappen? --- Digitalkameran , +alla boxar !
  • .. födelsedagspresenten? --- Min sääng =)
  • .. natten? --- Oj , ska man komma ihåg sånt ?
  • .. dagen? --- 18 år dagen
  • .. community? --- Blogg.se
  • .. spelet? --- SpindelHarpan (A)
  • .. drogen? --- Vatten?
  • .. godiset? --- DUMLE :|
  • .. drickan? --- Fanta .. :D
  • .. citatet? --- "Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt"
  • .. jävulskapet? --- Vänt skylltarna vid donkan :D  [Varje gång vi gick förbi =D]
  • .. byxorna? --- Mina jeans !
  • .. jackan? --- Min såkallade vita jacka :D
  • .. tröjan? --- Min Liseberg tröja , med Mig , Sandra , Therese & Marina på
  • .. skorna? --- Mina Firefly :D
  • .. möbel? --- Sängen ?
  • .. tidningen? --- Story , frida , Starlet ! :D
  • .. dansen? --- Lapdance?
  • .. krog? --- Träääägååårn :D
  • .. träffen? --- Marina på Liseberg ! :D Vilket minne ! ^^
  1. Är du nöjd med året? --- Jodå , det är jag , men det hade ju kunnat vara lite bättre på slutet ,.. Men det har vart ett bra år, till och från :D Så jag ska fan inte klaga , folk kan fan ha det värre än mig ! :O haha ^^ så jag har det nog ganska bra även om jag själv inte tycker det ! .. Men jag lever ! :D
  2. Vad gjorde du för exakt ett år sen? --- Jadu , då satt jag väl här ? .. Eller så var jag med erica , kommer inte ihåg .. Men på kvällen satt jag iaf inne , för skiten blev förstört tack vare att en viss rikard heed inte kunde hålla bilfan på vägen ! :O
  3. Vad kommer du göra nästa år bättre än du gjort nu? --- Jag vet faktist inte , kanske ska hålla fan på mig själv :D haha ^^ Sköta skolan lite bättre ! .. Får la se hur det går med den saken :D
  4. Finns det något du vill ändra på detta år? --- Mitt sätt att ta hand om saker kanske ? .. Jag vet inte , tar det som det kommer ! .. Kan inte göra på nått annat sätt , kan ju inte skriva ner hur jag ska göra , .. =/
  5. Ångrar du att du inte gjort något speciellt? --- Ja , det finns väl saker jag ångrar att jag inte har gjort ! .. Jag har ju haft mina chanser , men det är skit samma nu , fan ! .. :D hehe , snart nytt år , å nya möjligheter ! :D
  6. Eller ångrar du att du har gjort något? --- Hmm , jag vet inte om jag har gjort så mkt fel ! .. Men det finns väl en sak , möjligtvis att jag ljög för andreas , om en skit sak ! .. Det förändrade hela våran situation ! .. Sorry <3<3<3
  7. Har du gjort något du aldrig trodde du skulle göra? Isf , vaad? --- Jag trodde väl kanske aldrig att jag skulle få se 50 Cent , men fan .. Det fick jag :D hehe ^^ Hmm , den 7/11-06 .. Heeeelt underbart ! :D
  8. Någon speciell kille du fastnat för under året? --- Jadu , det vet nog alla redan ! .. Haha , annars äre fan nå fel , eller så ! .. :D haha ^^ Andreas , är nog en som står ganska högt på listan .. Men den finns ju även Philip ! :D
  9. Någon speciell tjej du fastnat för under året? --- Ska det vara nån tjej med i bilden oxå ? :O Hmm , Jadu ! .. Jag vet inte , Alla mina tjej polare :D va fan , alla finns , alla beyder ! :D
  10. Har/Ska du ha något nyårslöfte? --- Ja , jag ska inte äta så jääävla förbannat mkt godis :D haha ^^ Sen så ska jag ge fan i att bråka med Ante ! :D haha ^^ det är mina , har du nååågra ? :D
~

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback