Mitt Liv.

7 6

Torsdag ^^

Är folk totalt dumma i huvet eller , hur fan kan man lägga ner O.C .. :O Hallå , vi då ! .. SVERIGE KOLLA FAKTIST OXÅ ! .. De där jäävla hor USA , jag ska spränga skiten i luften , det är bara dom som ska ha ha ha ha ha ... Jävla idioter , jag blir så jääävla förbannad ! .. Va fan ska man roa sig med nu då ? :O FAAAAN , .. Jag kommer lixom inte förlåta dig JOSH :O Hur fan kan man lägga ner sveriges bästa jävla serie .. :O Hallååååååå ... Fan , jag ska skjuta dig i skallen ! .. Nu vart jag fan besviken , jag skiter väl i om USA inte kollar , han har väl för fan tittare i andra länder ! ... JÄÄÄVLA NOLLOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,967813,00.html

Jag vet inte va jag ska säga , bra jävla besviken är jag iaf ! .. =O

Ska senare å möta morsan , vi ska handla , hon tyckte jag behövde komma ut lite ! ;O hehe ^^ Men det var ju trevligt , jaja , drar på mig lite kläder å kilar sen ;P haha ^^ .. Så det kan gå .. undra va jag ska ha då ? .. haha ^^ hmm , Jag ska iaf se om dom har nå nya tidningar ;P hehe ^^ Va fan , lite lär man ju ha :P hehe ^^

116233-19 116233-18

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback