Mitt Liv.

7 7

Fredag ^^


Hip Hip Hora .. helt ägig film de dära ! .. =O Totalt sjuk i huvet , vem fan kommer på att skriva nått sånt . haha ^^ shiiit , det är ju så man kan skratta lite iaf =P Haha , jag säger inget , så har jag inget sagt ! .. haha ^^

- "Skulle inte du kunna suga av mig?"
- "Eh , nej!"
- "Men runka av mig då?"
- "Hur gör man det?
- "Tänk att du hålle ri en ketchup flaska?"
- "En ketchup flaska? =O"
- "Ja"
-lutar sig tillbaka , och ska få njuta-


Ant3 $ G??g?t?? ¦ ¦ Krökar =) säger:

Du är för gammal för den filmen marielle :P

Ja , det kanske det är , men det är fan en kult film , som man måste se , om man vill veta hur småBARN beteer sig ! :D Haha , det är fan sant ! .. Den är helt galen den filmen , helt SJUUK!!! .. Men det finns fan folk till allt ! . Det är en sak som är sääkert ! ..


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback