Listor.

7 8

Söndag ^^

1. Vem är du?
 Marielle , I Hope ! 
2. Attityd: BiatCh !
3. Ålder: 18
4. E-post: Ja
5. Stjärntecken: Sånt Lejon , som älskar att stå i Centrum ;)
6. Jag kommer från: Först från farsan , sen ut i det fria från morsan.  
7. Jag bor: In real , in Ludvika , in fantasy in USA ! :P
8. Mentalitet: Man ska väl va stark ? :O
9. Civilstatus: Otroligt mkt singel
10. Hemsida: Har haft ganska många :O
11. Mac eller PC? PC
12. 1024*768 eller 800*600? Och det där ska va bra för ?
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet Explorer
14. Din bästa egenskap: Sätter andra före mig , men det är slut på det nu !
15. Din sämsta egenskap: Att sumpa allt som betyder nått !
16. Husdjur: Nejdu ! .. Har haft , en ödla och två sköldpaddor !
17. Familj: Mamma .. Pappa - Låssas morsa , å låssas syrra ! :O  
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Ögonen.
19. Kroppsdel du tycker mest om: Hjärtat . . .
20. Jag sover: För mkt ! :O Eller för lite :| 
21. Djur jag är lik: Ska man va lik djur nu oxå :O  
22. Tror du på något? Alla mina vänner !  
23. Frisyr: S P I K rakt :P 
24. Hårfärg: Blond ..
25. Ögonfärg: Blå :)  
26. Längd: 165 ? :O
27. Vikt: Runt 70 kanske :S
28. Skostorlek: 39
29. Gillar: MUSIK, vännerna <3
30. Ogillar: Ja , mycket ! :O  
31. Favoritmat: Mammas kycklingpaj ! :D  
32. Favoritglass: Daim =)  
33. Favoritdessert: Banana split =) =)
34. Favoritpizza: Ost och skinkrulle ? :D
35. Favoritdryck: Vatten
36. Gillar du godis? Lite grann
37. Isåfall vilken sort? Choklad
38. Min favoritdrink: San Francisco !
39. Min favoritfilm: 50 Cent – Get rich or die tryin´
40. Min favoritdag: Fredag :D
41. Mitt favoritklädesplagg: Skiter i vad jag har på mig , bara det är skönt ! :D
42. Min favoritbok: Carolina Gynning – Ego Girl
43. Min favoritmusik: RnB, HipHop
44. Min favoritlukt: Gucci :P
45. Min favoritblomma: Ros
46. Öl eller vin? Öl , vin blir man fan kontig av ! :D
47. Liknar du en kändis? Hoppas jag väl inte :O
48. Senast köpta skiva: Haha , sånt bra minne har jag inte ! :O
49. Senast sedda film på bio: Götakanal – Kanal Kampen :D
50. Bästa låten i världen: Westlife – Written in the star .
51. Senast lästa bok: Linda Rosing – Den nakna sanningen !
52. Favoritförfattare:
Finns ingen bra =/
53. Skriver du dagbok: Jag måste , annars får jag problem , tvångstankar ni vet ;P
54. Bästa årstiden: Sommar
55. Älsklingsfärg: R O S A
56. Skulle aldrig ta på dig: Det jag inte trivs i ! :O
57. Vad ville du bli när du var liten: Städare :O Morsan brukar påminna mig ibland , för att jävlas ! :O
58. Blev du det:
Hoppas väl inte det , jag ska bli snuuut :D
59. Brinner för: Har inga lågor på mig :P hehe ^^
60. Sportbil eller familjebil: Sportbil
61. Katt eller hund: Hatar dom båda , den ena klöser å den andra skäller. Precis som Män å Kvinnor ! :D
62. Har du nån nojja:
Ja, flera
63. Fobier: Långtradare med timmer på :O
64. Deppig eller glad: Glad
65. Politiskt insatt: NEJ
66. Värdesätter du ärlighet: JA – lite för mkt ibland !
67. Brukar du dra ”vita lögner”: Mko , när jag anser att dom kan sitta fint , å sen ta skiten efter!
68. Är det ok med vita lögner: Ja – Vissa fall !
69. Känner du en mytoman: FLERA
70. Har du pojkvän/flickvän: Frågade du fan högre upp , å jag har inte hunnit hitta nån än :P haha
71. Är du kär: JA ..
72. Hur tidigt stiger du upp? Tidigt ? Typ runt 12 – halv 1 :D
73. Är det bra eller dåligt? Bra
74. Vem/vilka vet mest om dig? Anäät och Andreas
75. Gillar du att slåss eller? Om jag verkligen behöver det så smäller det , å då äre inte lite !
76. Vad har du på dig just nu? Nattlinne å mjukisbyxor ! :D
77. Vad ska du göra ikväll? Hänga upp tvätten , och sooova :D
78. När var du senast riktigt full? NYÅR :O
79. Är du seriös? Alltid
80. Hur många handväskor äger du? För många
81. Hur många bilar har du/ din familj? Morsan har en , å pappa har en ! :O
82. Hur många biologiska syskon har du? Jag har inga , dom tyckte det räckte med mig :D
83. Isåfall, vad heter de? Fattar du trööögt :P HAHA
84. Hur många timmar sover du per natt? Beror på hur jag mår ! :O
85. Vem är snyggast i världen? Miller Mentworth -`V´-
86. Vad är du allergisk mot?
Pälsdjur , och nötter !
87. Ska du duscha idag? Hoppas jag väl ! :D
88. Vad är det för veckodag? Söndag
89. Vad är det för datum idag? 7:e Januari
90. Vad gör du nästa år? Jag vet inte , slappar . Med nått skönt jobb , och väntar på att få komma in på polishögskolan :D
91. Är du likgiltig? Beror på vad det gäller ! ;P haha ^^
92. Hårdrock eller synth? Åt helvete med båda :S
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Knappast landet !  
94. Har du utländska föräldrar? Nej
95. Gillar du att laga mat? Nej
96. Märkeskläder eller secondhand? Märkeskläder
97. Hur många par skor har du? Jadu , 10 kanske !
98. Är du sexuellt frustrerad? Absolut inte !
99. Vem är snällast just nu? My Sistah , Anääät !
100. Var har du ont just nu? Fet mensverk ! :O
101. Använder du hårspray: Ibland !
102. Kan du stå på händer? Ja , det kan jag ! :D
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? Big Brother. Men det är nog slut eller nått :O
104. Är du vidskeplig? Nja ! .. Kan hända ! .. 
105. Favoritserie: Prison Break !
106. Gillar du seriehjältar? Fjanteri :O
107. Hur många Nina känner du? Tuttnina ! :D
108. Vad tycker du om idrott? Kul ibland :)
109. Gillar du att fotografera? I LOVE IT !
110. Gillade du Moulin Rouge? Jäävla fjanteri på henne då ! :O
111. Salt eller socker? Socker
114. Tränar du? Haha , nejdu ! Morsan kasta ut mig ur gymmet :P
115. Om ja: HAHA , nej :O
116. Om inte: Nej nej nej
117. Gillar du ketchup? Till makaroner :D
118. Sushi eller hamburgare? Buuurgare.
119. Små eller stora bokstäver? Skit samma ?
120. Blyga eller framåt killar/tjejer? BAD GUY :D
121. Är du bra på att måla?
Hon sa jag skulle få IG , men skrev fel , det blev VG :D
122. Vad har/hade du MVG i?
Musik , och det var det enda som räknades då ! :D
123. Vad har/hade du ig i? Inget
124. Är du blyg? Sällan , va fan ska man vara det för ?
125. Favoritlaget? A.I.K – GNAGET !
126. Gillar du konst? Fjant !
127. Favoritmålning? Spegelbilden ? :D
128. Vilket museum var du på senast? Framtidsmuseumet i Borlänge , för typ 6-7 år sen :D Och jag vrålade högst i decibel mätaren , eller va det heter =P
129. HÄR VAR DET INGEN FRÅGA: Va fan vare här då ?  
130. Har du åkt luftballong nångång? Nepp
131. Om inte; skulle du vilja det? Ja
132. Har du utövat nån extremesport? Nej , men jag vill bergsklättra :D fy fan va kuul ! :D Jag ska göra mkt sånt när jag blir äldre ! =)
133. Har du någon tatuering alt. piercing? En tatto, 6 piercingar !
134. Vem är den hurtigaste personen du känner? Ska man känna sånna också ? Haha ^^ Tror inte det finns nån sån i min krets !
135. Använder du smycken? Ja
136. Ska du se Spindelmannen 2 på bio? I helvete heller , :O Spindelmannen är tecknat skiit ! + att det är ganka länge sen =P haha
137. Sommar eller vinter? Har du för fan frågat . =/
138. Är du glad nu? Ja
139. Var du glad igår? Japp
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus? Nee
141. Vem skulle du vilja ge mjältbrand? Folk jag hatar
142. Kaffe eller the? Va fan är The ? :P HAHA
143. När grät du senast? Bråket jag hade med Ante igår ! =/
144. Sexigaste kroppsdel: Ögona , och munnen !
145. Om jag vore en färg: Blå
146. Jag har kysst: Den som stod mitt emot ? :P
147. Sexuell läggning: Jag tänder på killar i stora byxor och kepa på sne !
148. Jag har: Bra jävla syn på mig själv !
149. Barn: Jag hatar barn
150. Bästa plats på jorden: 100 m in på timmermansv. 4 steg till höger , 3 till vänster , och 1 tillbaka . unden den granen , brukar jag onanera ! :D HAHA  
151. Pluggar och vill bli: Polis !
152. Jobbar och önskar jag kunde: Allt?
153. Person jag alltid kommer att vara kär i: Den som verkligen fått mitt hjärta ! Och jag vet inte , kan många det ? ..
154. Vem krossade mitt hjärta: För många !
155. Politiker jag älskar: GAAAH :@
156. Barnprogram jag hatar: Man kan inte hata sånt , förutom sånna superhjältar ! Det är ju bara övernaturligt =P haha ^^
157. På min fritid: Byter jag personlighet !
158. Men vill: Ha Andreas !
159. Om sex månader: Har jag tagit studenten , FUCKERS ! :D
160. Jag samlar på: För mkt skit !
161. Min värsta ovana: Jag vet inte !
162. Min bästa ovana: Finns det bra ?
163. Kändis jag skulle vilja vara: Wannabes ? NejTACK!
164. Kändis jag skulle vilja vara med: Drömma om kändisar , är till för amatörer! Vem har tid med sånt , när man kan kolla på grabbar IRL! ..
165. Jag ångrar att jag inte: Tog chansen när jag fick den!
166. Jag blir glad av: Att mina nära å kära mår bra :D
167. Jag blir förbannad av: Falskhet
168. Min bästa raggningsfras: Haha , jag vet inte . Men ante har några bra :D
169. Drömjobb: Kriminalare i USA , kanske ?
170. Om jag fick 10 miljoner: Jag skulle åka till sthlm , ta med mig Ante å lämna Sverige för gott !  

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback