Mitt Liv.

7 9

Måndag ^^

Jag hade ju skrivit nått här , men pallade inte ha kvar det ! .. Så jag vet inte om det orkar bli lika långt detta oxå ! :O haha ^^ skiiit samma ,.. jag har iaf vart hos farmor nu , på hennes fisk-dag :D haha ^^ och pappa började dampa , så jag smällde igen dörren å drog :D haha ^^ Orka vara kvar , när två bara kaxar ! .. Sånt pallar jag inte med , då drog jag till morsan :D haha ^^

Nu hare fan hänt nå fett , The big PIMP har skaffat blogg =O Shiiiat , han ska blogga varje dag , har han lovat ! =D Han är fett snygg , jag loovar .. http://philipglittsjo.blogg.se/ Kolla själv får ni se ! .. Man kan inte slita blicken från han . -busvissla- haha =P Tack för att du finns , Philip ! =D

Ikväll äre fan Prison Break , och då äre en TYST timme som gäller =D haha ^^ Eller ja , det är iaf ingen som ska ringa å störa .. haha .. Msn går bra , men resten vette fan . haha ^^ Skit samma ..

Imorgon börjar skolan =| och jag vet inte om jag är ledig eller inte , =P haha .. Men skit samma , jag drar dit iaf , då är jag uppe , å kanske lär mig tiderna , jag kan inte sova bort hela dagarna =S det funkar inte , jag kommer få fett med stryk å grejer  ..  =P haha ^^ Nejdå , jag ska lämna in alla mina arbeten , så slipper lärarna spöa mig ! haha ^^



PHILIP


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback