Mitt Liv.

8 0

Tisdag ^^

HAHA , va fan va detta för dag då ? .. Kommer dit , lämnar in några arbeten , sen är man ledig varje tisdag =D hur sooft är inte det då ? haha ^^ helt underbart , fast det kunde ju ha fått varit måndagen :P hehe ^^ så man hade fått en längre helg . hehe .. Vaknade nyss , eller ja , jag slumrade till när jag kollade på en film :O haha ^^ Sen nu så kollar jag på Våra Bästa År :D hehe ^^  Sen vet jag inte alls va jag ska göra ! .. haha ^^ Lär ju iaf skriva lite mer , så Philip blir nöjd :D haha ^^

Jag har iaf skickat in han till veckans doldissnygging , :D haha ^^ i frida tidningen .. HAHA .. Heeelt klockrent ! .. =D för fan .. kan det bli mer eller ? .. haha ^^ Fan va jag å Anäät garvade åt den där bilden igår philip .. heelt sjuukt bra !! =D HAHAHAHAHA


UPPDATERING ! (",)

Fan , det kändes verkligen i fingrarna i morse att man hade snackat engelska =P hehe ^^ Jag vet inte hur det kunde göra det , kanske för att mina fingrar inte är vana med det :P hehe ^^ Men nu ska dom bli liiite mer vana iaf =P Jag ska då inte sluta snacka så med han ...

Idag har jag vart iväg med Johanna , vi tog en fika på Engel =D riktigt mysigt vare , men dom som jobbar där , fattar då fan inte hur man städar övervåningen =P HAHA .. Det står ALLTID massa glas å tallrikar kvar .. som man bara flyttar från bord till bord , dom kan aldrig ta ner det . å hålla snyggt . haha ^^ skit samma , vi satt där å diskuterade lite . :D hehe ^^ Sen så gick vi in på Åhlens , så kom vi på att vi skulle ha Prison Break maraton =D Fan va skoj det ska bli ^^ hehe ..

Jag vet inte om det finns så mkt att säga mer , imon börjar en ny kurs , =O Estetisk Verksamhet !! .. haha ^^ Jaha , å va fan är det , I HELVETE ATT JAG TÄNKER spela TEATER :O haha ^^ Glöööm det , jag valde fan musik . och då ska jag fan få ha det oxå ! .. Kan ni ge er fan på !!! :D haha ^^


Jag var bara tvungen Philip =P


Tio första:
Första bästa kompis/kompisar:
Sandra & Therese , skulle jag tro !
Första bil: Tur man fått körkortet oxå =P haha
Första husdjur: Evert och Evelina [sköldpaddor =O]
Första semester: Mallis ;)
Första praoplats: Jadu , undra va fan den var ? ^^
Första köpta skiva: HAHA , jag är 18 bast , och ska komma ihåg sånt !?
Första riktiga kärlek: Enkelriktad =P HAHA
Första piercing: Öronen , =D
Första ligget: oskuld =|

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
Ciiider
Sista bilfärd: Ahh :O Hundra år sen ?
Sista filmen du såg: Göta Kanal 2 - KanalKampen :D
Sista ringda telefonsamtal: Jadu , nån gång i morse !
Sista bubbelbadet: HAHA , några år sen .. Troru man är rikemansbarn eller ?
Sista spelade cd: Snoop Dogg - Da Blue Carpet Treatment
Sista kyss: Shiiit :O
Sista gången du grät: i lördags :$
Sista måltiden: Fiskpinnar , makaroner , å gröönsaker =D

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar:
No!
Blivit arresterad: Nej ?
Blivit kär vid första ögonkastet: No !
Varit på tv: Klart som fan =D
Fått ditt hjärta krossat: Jooo =(
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Har jag nog :|
Haft ett one night stand: ALDRIIIIG
Busringt till någon: HAHA , Jajemän =D

Sju saker du har på dig:
1.
Trosor ?
2. BH ?
3. Byxor ?
4. Tröja ?
5. Tofflor =D
6.
7.

Sex saker du gjort idag:
1.
vaknat
2. Fiikat =D
3. Gått i regnet =|
4. Vart i skolan
5. åkt buss .. HAHA
6. setat här !


Comments
Linnéa säger:

Jodå jag kommer ihåg dig! Hur är det med dig nu för tiden?

Postat: -



Linnéa säger:

Jag mår också bra!

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback