Mitt Liv.

8 1

Onsdag ^^

Första skoldagen avklarad då ! .. haha ^^ Känns skönt som fan att vara tillbaka , man har fan saknat alla , speciellt Matias , det är klart . Va fan , han är mitt Damp monster . =) hehe ^^ Och han äre ingen som kan ta ifrån mig , :P hehe ^^ Vi kommer alltid dampa på varandra . Fast det var kanske inte meningen att dra en stol på han idag =| haha ^^ eller liite meningen va väl =P hehe ..
Va har mer hänt idag ? Jadu , inte mkt ! .. Vi hade de där projektarbete , men jag vette fan om jag pallar de där skiten =/ haha ^^ Kalle höll på att nästan slå ihjäl mig , haha ^^ om man uttrycker ord i slag =P haha .. eller inte riktigt så vare väl , men nästan iaf  !.. Sen så åkte man på G U B B O .. Fy fan , på den vare inte EN unge , utan HUNDRA EN =O HAHA .. Fy fan , vrålade å skrek å hade sig ! ..


Kanske tom. hinner uppdatera innan syklopmannen =P hehe ^^ Jo , det tror jag , han har typ inte haft tid idag , sääkert .. =D haha ^^ Eller nått .. Vem vet , han kanske inte ens har tid att läsa min :'( haha ^^


Imon har jag prov i ADHD , haha ^^ i mibas kursen .. fy fan va jag hatar de där skiten .. Det finns inget som är så trååkigt =O haha ^^ .. det är hemskt , för jag har HUR mkt kvar som helst ! .. haha .. Alla jävla diskutioner , jag orkar inte ens räkna upp det . haha ..

Nej , va ska man göra nu då ? .. Har ju inget mer att skriva .. =/ Det är lite tråkigt , nu när man var på skriv humör =D haha ^^ Jag säger då det ! .. ^^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback