Listor.

8 4

Söndag ^^


Favoritfärg:
 R O S A  
Favorit-tvprogram: Prison Break <3
Favoritårstid: Sommaren
Favoritveckodag: Fredagar
Favoritmånad: Augusti !
Favoritdjur: Finns inga djur jag gillar !
Favoritmat:
Finns för mkt gott !
Favoritdryck: Vatten
Favorittid: Kvällstid
Favoritsak: mobilen
Favoritlåt: Paul - Vill vara med dig .  
Favoritgrupp: Snoop Dogg , P.Diddy , Akon , Eminem .  
Favoritfrukt: Pääron !
Favoritkänsla: Lycka
Favoritskådis:
 Wentworth Miller -`v´- 
Favoritfilmer: Alla Beck filmerna !
Regn eller sol: Sol
Vatten eller eld: Vatten
Mest hatade stil: Sånna där fjortisar , som springer runt i vita byxor med svarta string , och nyss snott morsans BH , å fyllt den med papper ! =|
Hatade ord: KÄRLEK
Hatade plats: GRÄNGESBERG !  
Hatade känsla: Stress , nervositet !  
Vilken stil är du: Jag har nog inte nån speciell stil , tar på mig det jag känner för ! .. Nått rosa =D
Vilken stil önskar du att du var: HipHopish ;)
Tror du att din stil kommer att ändras: Jo , det kommer den nog ! ..
Har du varit besatt av en karaktär: Eeeh , nej ?
Har du nån noja: Tror jag väl inte ! .. Eller att jag alltid ska hålla fan på mig , men sumpar det ändå ?

Vilken religion tillhör du: Kristendomen
Tror du på Gud: Nej , den dagen han visar sig , kan jag tro han !  
Tror du på Satan: HAHA , verkligen inte !
Tror du på magi: Ja , det kan sääkert finnas !
Tror du på spöken: Mjodå , det finns nod det med =D
Tror du på liv på andra planeter: HAHA , verkligen inte =S
Har du körkort: Snart ;D
Har du bil: Nope , har ju inte det ! ..

Är du förälskad i nån: Förälskad , är väl ett starkt ord , har mina ögon för en ! ..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja ..
Tror du på sann kärlek: Nej ! ..
Gift: Nej
Har du några barn: Nej, jag hatar barn
Hur många barn vill du ha: Jag ska ha två ! ..
Vid vilken ålder vill du ha barn: Jag vet inte , 20 kanske ..  
Vad skulle du döpa din dotter/son till: Aaron , Ebba , Melissa , Miller ...

Någonsin provat knark: Nej , men ska prova innan jag dör ! ..
Rökt: Ja
Dricker du: Mjo
Är du oskuld: JAHADUUU =D

Vad är du sugen på just nu: Att sätta på han ?
Vad ska du göra i sommar: SOLA , Festa , ta studenten för faaaaan =D
Vad är största fördomen folk har om dig: HAHA , jadu ! .. Gapig , vet ej , biatch kanske ? :P hehe ^^
Beskriv din far med tre ord: SÅ MÅNGA KAN JAG INTE =D
Vad heter dina syskon: Har inga ..
Är du lik den/dem: Men jag har ju inga =O
Vilken bok läser du just nu: Ingen , sitter här ? :O
Tycker du att åldern har nån betydelse: Nej , verkligen inte ! ..
Ditt senaste förhållande: Vadå ?
Vad tänder du på: Badboys , i stora brallor , å kepa på sne ! ..
Vad ska man göra för att du ska bli intresserad: Kunna ställa skåpet där det ska stå !  

Har du varit hos en psykolog: HAHA , nej .. sånna hjärnskrynklare ska inte få ta dö på mig :O  
Om ja, varför: Nejdu ! ..  
När bör man läggas in på mentalsjukhus: När man inte längre kan vara sig själv !  
Vad använder du för uttryck: hora?  
Vad har du för färg på naglarna: NATURLIGT :D
Ditt hår då: Blondt. 
Vad ser du fram emot: Att kanske gå på Snoop Dogg Ft. P.diddy. eller Justin Timberlake
Säger du kåt eller upphetsad: Kåt
Favorittidning: Friiiida ;P MOORE
Vad ska du göra nu: Prata klart i luren med Fredrik :P

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback