Mitt Liv.

8 5

Måndag ^^

Då vare Måndag igen då ! .. och skolan har väl typ nyss slutat eller va man ska säga .. Dagen var väl slapp , vi fick ett litet arbete vi ska göra i tre veckor .. Så vi får väl se om det blir klart eller inte :P hehe ^^ Skit samma , sen kom man ner till maten , och jäävlar i min SJÄÄÄL va äcklig maten var ! .. =O Jag ska fan ta med mig makaroner och korv , å be dom värma på åt mig ! .. så man kan få gooood mat nån gång .. =/ haha .. Sen hade vi AC , och då ska man skriva nått arbete om olika grejer , jag å Dahlin tog Dyslexi ;P hehe ^^ Får la se om det funkar , eller om man blir dum i huvet av det :P hehe ^^ Skit samma , det är bara AC som ska ha det :P hehe ^^

Hmm , morsan gick i taket när jag kom hem ! .. haha ^^ Hon dampa loss TOTALT ! .. haha ^^ Skit samma , nu funkar nätet , och snart ska man ringa Fredrik , så han kan komma hit å hjälpa mig med resten , som inte funkade igår =P hehe ^^ Va fan , jag fattar ju inget , och jämt när jag ska visa saker som inte funkar för mig , så funkar dom när han ska se dom , hur kul är det då , så när han drar igen dörren , så funkar det inte mer ! .. Det är lixom inge kul mer .. haha ^^

Hmm , va ska man skriva mer då ?

I övrigt så är väl Sesong 2 på Prison Break , snart klar , eller nått ! .. Jag vet inte hur det ligger till , för att det går så förbannat idiotiskt , internet stängs ner när man startar det :=P haha ^^ .. Jag pallar inte med de där mer =P hehe .. Men men ..

Nu har jag skrivit ganaka mkt iaf ! .. Jag vet inte om jag orkar skriva mer ! ..



Se you Biatches =P

T U R K I E T T U R K I E T


Sen äre ju så att min vän Andreas har faktist skaffat en blogg , men man ska inte förvänta sig att grabben ska palla skriva varje dag =P hehe ^^ http://antemannen.blogg.se/ .. Så det är klart ni måste gå in på han ! .. Hehe..

Gick å mötte Therese nyss , eller ja , en stund sen ! .. Och så fick man väl höra både det ena och det andra ! .. Men men , va ska man göra , sen så bråkade väl dom där två , att dom orkar ! .. säger jag bara :P hehe ^^ Hmm , sen så kom vi hit , sen hade folk hoppat in i therese rum , så hon var tvungen att ta sig hem snabbast möjligt , för att dom inte skulle riva hela stället =P haha ^^ .. shiit , så nu sitter man här igen ! .. hehe ^^ OVANLIGT =P neeej ! =D


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback