Mitt Liv.

8 6

Tisdag ^^

Nu sitter nere vid Ullis .. Snackar lite med henne =) Lite kul , jag saknar de där .. Det var liksom 5 veckor jag var här .. Och nu är jag inte här mer .. :'( Trååkigt , men sanningen ! .. haha ^^ Ledig på tisdagar .. Skönt som fan =) hehe ^^ Så man kan vara här en sväng på tisdagar ! hehe ^^

Hehe , liite kul vare å läsa Andreas blogg igår =) hehe ^^ Hmm , hans 170 Frågor är nog bäst (H) .. haha ^^ Om jag ska va ärlig är jag fan avis att han har Ebba .. =D Men fett glad för hans skull ! .. Hans ögonsten =) Jag vill oxå ha ett litet knytte =) =) Åhh , men snart går man ur skolan å grejer =P hehe ^^

Igår beställde jag min studentmössa , och det kommer gå på fett mkt pengar ! haha ^^ Shiit , säger jag bara .. haha ^^ .. Hmm , närmare 700 kr , =O det kommer bli mkt ! haha .. sen ska man ha alla klääder ! =| haha .. man kommer fan bli rånad ! HAHA ^^

Senare idag ska jag på möte med Kalle , i PA .. =O Jag vet inte om jag vågar , han ska få visa mig de där sen med FC , fattar noll , kockosboll =O haha ^^ .. Det är hemskt .. haha ^^ Men men , så kan det vara =D hehe ^^

Se u , biatChes !


Uppdaterad , för fan !

Nu var man hemma igen då ! .. Och jääävla va jag har grus å skit i skorna då =O haha ^^ Va fan , orka ta av sig dom , å vända upp å ner på dom , hehe ^^ .. imorse vare STORM ute , och jag drog på mig kjola , å traska ! .. haha .. Fy fan va det blåste under , det var kallt .. Jag är inte van att det är kallt där .. HAHA

Nu har man vart på möte oxå ! .. Det gick la bra , han hjälpte mig lite med massa frågor , som jag ska ställa på skolan ! .. + att jag ska visa den där jäävla filmen ! .. =) hehe ^^ Jadu , jag skulle varna tittarna , för att det kan vara känsliga scener =P hehe ^^ .. Å jag hade knappast ätit samtidigt som jag såg den ! .. haha ^^ om jag hade vetat att det var så där =P


HOHO , BACK !

Nu är Emma flängberg här , och vi checkade nyss ett avsnitt från Prison Break ! .. Så hon fick se hur andra sesongen började =P haha .. ^^ Sen får hon se resten någon annan dag =P hehe ^^ För nu orkar jag fan inte se det nå mer ..

Andreas ska aldrig mer gnälla att han inte kan skriva , för då ska jag klippa av hans fingrar , å sen kan han få börja skriva ! .. För jag har fått läst det finaste någonsin , jag fick tårar i ögona , för att det var så fint ! .. Och han ska visa det för Henne ! .. Det är bara ett måste ..
+ att han springer vilse i Haninge ! .. Han är så sööt den där krabaten ;P hehe ^^ Du är bland det bästa som finns ! .. Och inget kan ta det från mig ! .. Alla tankar å minnen finns alltid kvar , om det skulle skita sig igen ! ..


SEEENARE =P

Haha , nu har flängan åkt hem ! .. Fy fan va skönt det var , när det blev lugnt ! .. Hon dampade loss totalt , på hela min dator ! .. =D haha ^^ Den startade om , å den slog av hel å grejer ! .. Man vart helt galen , så dampa hon loss på tangentbordet =P hehe ^^

Och nu sitter jag å kollar på Prison Break , igen ! .. haha ^^ Eller ja , andra sesongen ;P Är ju tvungen å hålla mig uppdaterad , det var ju ett tag sen det gick på TV.n ;P haha ^^ Men det är riktigt bra , för att Wentworth Miller , är inte liiite snygg heller =) hehe ^^



Vilken svordom använder du mest?
Hora ?
Äger du en iPod?
Nej , men har min MP3 på mobilen , å en löst !
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

07.20
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Jag hade dom med mig i fjällen =P
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag håller mer än gärna i kameran ! =D
Vilken var den senaste filmen du såg?
Wallander - Masterminde !
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Hur ska jag veta ?
Vilken film kan du alla replikerna till?
Alla Beck - Filmer ! .. =)
Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha , det är det jag är ! =P
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej ?
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Har ingen CD - Spelare .. haha ^^
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Öh , =|
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja , det kan man la säga ! ;P haha ^^
Vad åt du till middag?
Hmm , Pankakor ! ..
Gillar du att dansa?
Runt stången ? .. ;P
Kan du vissla?
Klart
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Hmm , Jahadu ! .. Vi skulle splitras i 4:an :D haha ^^
Vilka instrument kan du spela?
Munnen räcker !
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jo , gör dom .. Mitt liv är intresant !
Tittade du på tecknat när du var liten?
Yes , gör än (H)
Är du blyg inför det motsatta könet?
Haha , nej ?
Äger du några band T-shirts?

Nej.
När flög du senast?
Förra året , till Turkiet ! ..
Läser du för skojs skull?
Yes.
Pratar du några andra språk förutom svenska?
Hell no , Engelska (H)
Har du gråtit offentligt?
Japp.
Har du en stationär dator eller en laptop?
En fet som tar upp hela rummet !
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jaa, man lär sig nya saker varje dag.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Det räcker nu tror jag ;)
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Hehe, jaa.. Men det är ingenting fel med att tjejer bjuder på första dejten.
Kan du kasta macka?
Yes.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej !
Vad har du med dig in på bion?
Med mig ? .. =D HAHA .. ^^
Har du någonson dejtat någon av en annan ras?
Haha , nej !? :O
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Nja ! .. Michael Scofield !? =D
Gillar du att flyga flygplan?
Jaa =)
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor.
När sov du senast på golvet?
Vet ej ?
Gillar du din boendesituation?
NEJ ! =|
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8-10
Äter du frukost dagligen?
Nej .. =)   
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ibland.
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Det är alltid jag som får ut för allt ! .. =P Jag och Matias , det spelar ingen roll om det är dom som sitter runt om mig , läraren kollar på mig ! .. Å river i :P haha ^^
Vilken är din favoritfrukt?
Äpple, apelsin, vindruvor
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
HAHA ,, nej ?
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19 =D wöhööö
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nja =P
Tror du på liv på andra planeter?
Öh , nej !
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Morsan ! ..
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Inte fan vet jag :P hehe ^^
Vad var det sista du åt?
Blåbär =D
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Beror på.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Pappa hitta det i en SPORT tidning =|
Gillar du senap?
Ahh..
Vad gör du när allt känns svårt?
Lyssnar på musik på HÖGSTA volymen ! :D
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Öh , ja ! =D
Sover du på sida, mage eller rygg?
Den som viste ! ..
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Liite gundval larsson är jag nog ;P haha ^^
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nope =/
Tycker du om att krama folk?
Ja ^^
Skulle du säga att du är trendig?
Nja ! .. =/
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
No one ? ..
Gör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Klart det gör ! ..
Vilka böcker har fått dig att gråta?
Ingen ! ..
Tycker du att du är attraktiv?
Klart =O
Vad är du allergisk mot?
Nöter , å äckliga djur med päls ! ..
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej ?


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback