Mitt Liv.

8 7

Onsdag ^^ - Μ∂ggÏÏÏÏε116233-23

Idag kommer det en ny lista ! .. Efter som att jag har förbannat bra blogg , så vet jag att folk kommer älska denna med =P hehe ^^ Eller ja , dom har inge val ;P haha .. Jag vet inte vart jag ska börja bara ! .. Kommer bli lite problem , men sånna är jag van vid =P hehe ^^

Skolan idag då , inte så mkt man fick gjort ! .. Inte så ovanligt det heller .. Haha ^^ Vi hade Estetiskverksamhet , å hur kul äre å ha en lärare som snackar med oss , som att vi vore typ 10 år , eller nått ! .. =/ Så ska man hålla på å måla om Mona Lisa , å grejer ! .. Det är ju så man blir mörkrädd ! .. haha ^^ Å sen efter det så hade vi egentligen Mibas , men nej ! .. det hade vi inte .. Så vi satt oss i Skapande rummet , å fjanta omkring =D haha ^^ Andreas hade nått föredrag om hur jag kom till från början , å jag va egentligen en "Wannabe Black" .. HAHA ^^ Liite kul vare fan ! ..

Sen nu är jag hemma , å saker blir bara värre å värre =/ Jag orkar inte ens skriva om det ! .. Allt är bara så förbannat sjuuukt ! .. =/ Men vem fan bryr sig ? .. =/ Inte en enda jävla mänsklig person på denna jord ! .. haha ^^

Och sen har jag en sak till jag vill säga , FOLK SOM ÄLSKAR ATT SNACKA SKIT , NÄSTA GÅNG .. SE TILL ATT SÄGA RÄTT SAKER TILL RÄTT PERSONER ! ... ELLER IAF RÄTT SAKER ! .. JAG BLIR SÅ FÖRBANNAT TRÖTT PÅ ALLT SKITSNACK , SOM SKA FJANTA OMKRING ! .. =/



1. Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt.
2. Humör just nu:? Fett ont i kroppen , drog en vurpa mitt på torget ! =P
3. Favoritgodis? Dumle , är nog ganska gott !
4. Är det nåt du absolut inte äter? Bönor , och massa sånt , lever, hjärta , å grejer ! .. Det är nått jag ALDRIG skulle äta ! .. =O
5. Kläder just nu? Haha , min snygga Kepa ! =)
6. Musik just nu? Sån neger rapp , som vissa kallar det !
7. Vad sa du senast? Hora ! ! (datorn fuckade)
8. Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? Jadu , inte Hitlers tid iaf ! Sen vet jag inte om jag gillar krig ! =O haha ^^
9. Sommarplaner? SOLA , å glida i min bil ! =)
10. Fisk eller badkruka? FIIISK! =D
11. Saft eller alkohol? Haha , beror på folket , å humöret ;P
12. Hur många kuddar sover du med? 3 , men jag har 2 kuddar i en , så då blire 4 =) fast jag sover inte på dom , utan på min elefant ! =)
13. Favoritväder? Feta utlandsvärmen ! .. =) Typ Thailand !
14. Om du var fast på en öde ö, tre saker att ta med? En båt , båtmotot , å bensin ! ... Inte fan skulle jag stanna kvar där ! =O HAHA
15. Spelar du nåt instrument?
Haha , verkligen inte =O
16. Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska ..
17. Sparare eller slösare? Beror på va fan jag ska göra ! .. ;P
18. Vem är viktigast för dig? Finns ingen som är så jävla viktig ! .. Dom flesta är bara totalt dumma i huvet ! .. HAHA .. ^^ Eller alltså , jag har ju 2-4 st , som är mina närmaste , men ja .. =)
19. Har du några homosexuella vänner? Ja , faktist ! .. =)
20. Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Mjo , om man har tur att hitta någon sån ! .. Som inte ska fjanta runt ! =P
21. Hur många barn vill du ha när du blir stor? Två , en tjej å en kille ! .. Aaron och Melissa ! Hoppas jag på iaf , inget jag kan bestämma =P haha ^^
22. Bio eller promenad? Beror på vem det är man ska gå med , fast egentligen så äre ju mysigare med en promenad ! .. Då har man ju tid för varandra , annars ska man konsentrera sig på filmen =P hehe ^^
23. Är du kittlig? Nej , eller är folk runt halsen så dödar jag dom !! .. =P
24. Snarkar du? HAHA .. Nej , hoppas jag väl inte ! Men snackar som fan gör jag , man kan ha konversationer med mig =)
25. Stjärntecken? Lejon , mitt i centrum ;)
26. Äckligaste insekten? Små kryp ! =O
27. Det här är jag bra på? Allt ?
28. Bästa bok: EGO GIRL
29. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att jag skulle kunna trolla , fy fan va underbart livet skulle vara då ! =P hehe ^^
30. Vad vill du jobba som? Kriminalare i USA ! ..
31. Chips, morötter eller godis? Åh , gud ! .. Jag vet inte =/
32. Pizza eller hamburgare? Pizza ;P
33. Skriver du dagbok? Det är ett måste för mig !
34. Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag har båda två ! .. =)
35. Stökigt eller välstädat? Den som viste det ! .. Jag ser inte mitt golv :P hehe
36. Gungar du på stolen? Det beror på !
37. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Det är nog ett av kraven jag själv har på mig , innan jag dör ! ..  Sen typ bergsklättra å grejer !
38. Vilken hand håller du gaffeln i? Höger ! ..
39. Hur många syskon har du? Ingen .. =D
40. Är du rädd för blod? Nejdå ! ..
41. Saltar du på maten? beror på vad det är ! ..
42. Gillar du att sjunga? Det är det bästa jag vet , vart jag än är sjunger jag , på ställen där det är knäpptyst eller värdens liv ! =) haha ^^
43. Anser du att du är stark? Haha , klart jag är det ! .. Finns ingen som kan slå mig ;P hehe ^^ Om man bortser från en då ! ;P haha ^^
44. Brukar du sola? Ja , både inne å ute =D
45. Vad gör du om du får hicka? Skrattar
46. Använder du knark? Absolut , den enda drogen som funkar ! HAHA ! .. Nej , va fan tror ni om mig ! .. Vatten är den enda som funkar ! ^^
47. Kaffe, te eller inget? Inget , saaaft !
48. Vad längtar du mest efter just nu? Att få mitt körkort ! .. =)    
49. Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Jodå ! ..
50. Vilken årstid tycker du bäst om? Sommarn såklart !!
51. Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Hatar sport ! ..
52. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jodå !
53. Vad är viktigast för dig? Mina vänner <3 , och min familj ! ..
54. Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Haha , för mkt ! .. =)
55. Vad är det bästa med julafton? Alla klappar , å maten ! .. Stämningen ^^
56. Tänker du mycket på ditt utseende? Nja ! ..
57. Vad får dig att slappna av? Kan inte slappna av ! =/
58. Tänker du ofta på sex? HAHAHAHA , vilken jääävla fråga =O
59. Är du skyldig någon pengar? Nej .. =D
60. Är du mörkrädd? Äh , till för töntar !
61. Bär du glasögon eller kontaktlinser? HAHA , nejdu !
62. Vilken färg är snyggast? ROSA ! ... Såklart ;P
63. Tycker du matte är svårt? Nja , inte så farligt ! .. =/
64. Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Själv tycker jag det är fjolligt å springa omkring i nått som töntiga kändisar skapat , för att ingen tycker om dom för det dom gjort tidigare :P haha ^^
65. Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar , eller nått i den stilen
66. När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 12 - 13 =P Ante tycker det är för länge =O ^^ Men det tycker inte jag ! =) hehe ^^
67. På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Morsan , å min stackars dörr ! Där dörrkarmen är helt sönder slagen =) hehe ^^
68. Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Nejdå ! Jag röker själv ! Och då äre bra onödigt ! .. =) hehe ^^
69. Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Kan inte räknas ! ..
70. Bor du utomlands? Nej ! .. =/
71. Hur länge varade ditt längsta förhållande? Oj ! =O
72. Har du piercing? Tungan , två i läppen , å näsan
73. Vart skulle du helst vilja ha piercing? Har mina ! ..
74. Bråkar du och dina syskon ofta? har inga ! =)
75. Läser du ofta böcker? Nej , inte frivilligt =P
76. Vad föredrar du för sorts filmer? Skräck , komedi ! =)
77. Vad slösar du mest pengar på? Allt ! ..
78. Vill du gifta dig? Mjo , det vill jag ! =) hehe ^^
79. Vill du ha barn? Japp , två st ! .. Å inte ett knytte mer ! ..
80. Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Prison break ! .. <3<3
81. Vilka länder har du varit i? Thailand , Grekland , Spanien , Bulgarien , Turkiet , Ryssland - men vet inte om det var en sån höjdare ;P haha ^^
82. Vilka ställen har du bott på? Getto ställen i Marnäs !
83. Vilka husdjur har du haft innan? Sköldpaddor , och en ödla !
84. Vad förknippar du ordet skolstart med? Min fördelsedag ! =)
85. Solar du ofta? Nja , inte mer än vanligt ! .. =/
86. Är du bra på att laga mat? Haha , mjodå ! .. Det funkar =)
87. Var badar du helst? Utomlands , eller i badkar ! :D haha ^^
88. Vad dricker du för alkohol? Vatten ? ;P
89. Vilka djur är du mest rädd för? Vet ej =/
90. Vilken musikstil tycker du bäst om? Hiphop/R´n´b
91. Vilka språk kan du? svenska, engelska
92. Har du någon gång skadat dig allvarligt? Vurpade väl på moppen , men det gick bra .. Ambulansen kom ! Och den fick man glida iväg i ! =) hehe
93. Vilken kändis är hetast? Oj , LÄTT ! .. Wentworth Miller -`v´-
94. Gillar du att dansa? Lapdance ;)
95. Vad har du för klädstil? Det-jag-tycker-är-skönt stilen ...
96. Är du flygrädd? inte ett dugg.
97. Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Det är bra
98. Hur vig är du? Kan lägga höger ben , bakom huvet =)
99. Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten...
100. Vilken är din favoritglass? Den där spiralen ?
101. Tror du på ett liv efter döden? Nej
102. Vilket kaffe sörplar du helst? NO ONE !
103. Vilket mobilmärke föredrar du? Samsung !
104. Vad har du för personlighet? Biatch !
105. Tycker du om sushi? =|
106. Tror du på livslång kärlek? Inte en chans ! ..
107. Vad äter du helst när du ser på film? Popcorn ! .. Men fan inte i sängen ! =P Då blire stryk för den som tappar EN bit !
108. Lever dina föräldrar tillsammans? Nejdu ! ..
109. Har du tandläkarskräck? Nejdå ! ..
110. Vad heter du i mellannamn? susan =|
111. Var är du född? Falun !
112. Vilken ögonfärg har du? Blå.
113. Vilken hårfärg har du naturligt? Blond
114. Biter du på naglarna? ja tyvärr ..fy va äckligt.
115. Är du beroende av något? pengar, tv , dator! haha.
116. Vilka internetsidor besöker du varje dag? blogg , den där lunar ;P haha
117. Vilket är ditt största intresse? Ska man ha sånna ? =O

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback