Mitt Liv.

8 9

Fredag ^^ ↔ Μ∂ggÏÏÏε

Sjuk idag !!! .. Hade sån fruktansvärt huvudverk i morse när jag vakna , så jag viste fan inte vart jag skulle ta vägen ! .. =O Jag proppade i mig lite IPREN , skrev till mina lärare , och la mig i sängen igen ! .. Vaknade upp för ett litet tag sen ! ;P hehe ^^ Så nu har jag väl inte lika ont , men jag känner ju av det .. Ska nog käka lite frukost å få se om det blir bättre =P hehe ^^

Idag har jag egentligen teckenspråk 3 =O fy fan va jobbigt ! .. Men men , det får la funka ! .. =P haha ^^ Får se om jag glömt bort dom andra två gångerna ! .. haha ^^ Det skulle jag nog tro att jag har ! .. Men det är inte så ovanligt heller =P haha ^^



Ant3 || Miss ya  säger:
Skulle du skära i mig?  :|
Marielle ?   ¦ ¦         Vad tänder du på:         Badboys , i stora brallor , å kepa på sne ..     säger:
Troru jag skulle börja vifta med knivar , då hade jag ju ett skott i pannan :O
Ant3 || Miss ya  säger:
Små små bitar, att ha i fickan :|



UPPDATERAD !

Då har man skrivit av sig lite ! .. Tycker det behövs efter allt jävla bråk å skit ! .. Nu fåre vara nog på dom fronterna , bara kärlek å vänskap ! .. =) hehe ^^ Andreas , du ska få se texten imon , när jag vaknar om jag inte är inne sen , å du kommer in ! .. Du måste få se den , jag överskatta mig själv , jag kan vist skriva =| haha ^^

Nej , nu ska jag muppa vidare .. =D (&)




Tre saker jag skäms för:

- jag skäms över att mina vänner
skäms för att göra vissa saker =P
- min morsa kan vara för mkt iböand
- Inge mer ! =/


Tre saker jag är stolt över:

- att jag vågar vara den jag är , å inte som alla andra.
- att jag kommit så här långt i livet ! =D HAHA ^^
- att jag snart klarat skolan ! ..

Tre händelser år 2006 som jag aldrig kommer glömma:


- 50 Cent ! 7/11-06 =P
- Då jag lärde känna Ante !
- och min 18 års dag ! =)

Tre saker jag vill göra i år 2007:


- jag SKA ta studenten ! =D
- flytta hemmifrån =P -kan ju hoppas-
- finns säker mkt , men kommer inte på nått !

Tre saker jag inte kan klara vardagen utan:


- Mobilen !
- Datorn ! =| haha ^^
- SOOOVA ! <3<3

Tre personer jag beundrar:


- Andreas , he´s the maan (H)
- Marina , ojoj ! .. Min enda själ !
- Anääät - sistah ! <3<3


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback