Mitt Liv.

9 0

Lördag ^^ ↔ Μ∂ggÏÏÏεAndreas



Maggiiiie The Mygga ! =D




Nyss vaknat typ , drog i mig en tallrik fil å flingor ! .. Fy fan va gott det var , det var as länge sen jag åt det :P haha ^^ Så nu var morsan tvungen å köpa hem det =) hehe ^^ Mycket socker , vart lite FÖR mkt , hela köket är fullt =| haha ^^ Shiit , hon kommer mörda mig sen , men det är jag rätt van vid :D haha ^^ Hon började gnälla igår , när hon kom hem , inte så ovanligt =P haha ^^

Satt å skrev lite igår ! .. Jag tyckte det var bra , men aaah ! .. Eller nja , men jo , det funkar ! .. haha ^^ Anäät tyckte oxå det , får la se va krumiluren tycker om det ! .. hehe ^^ Han lär väl komma in snart , han kan fan inte sova bort hela dagen , eller så håller han på å dummar sig ! .. =/

Sitter och kollar på Jalla Jalla , haha ! .. Den äääger , finns fan ingen roligare film än den ! .. han klär liksom ut sig när han ska in i en porrbutik , va fan ! .. Det är väl bara å knata in =O eller ? .. Va äre för fel på det ? .. haha ^^ Äh , hela filmen är bra ! .. haha ^^

Undra va man ska göra idag då ? .. Morsan jobbar till 6 , å jag är själv tills dess ! .. haha ^^ Så jag vet inte va jag ska göra ! .. Knappast nått ansträngande ! .. haha ^^ Äh , nått hittar jag på ! .. Kanske skriva lite mer .. =P hehe ^^ känner fan huvudvärken än ! .. =O Sjuukt !




UPPDATERAR !

Hej och välkomna till Ludvika , staden där det inte finns nån som kan sköta sina egna liv , utan måste snacka om PRECIS allt å alla andra .. För att dom inser att det finns personer med ett mycket intressantare liv ! Tragiskt , att dom måste snacka ner andra under skiten , för att känna sig bättre själv ! Det är ju deras huvudverk å ingen annans ! .. Känner dom sig bättre , så vare ju bra för dom ! .. Men att leva på en lögn hela livet vette fan om det är så smart ! .. Jag har bara två meningar och säga; Jag säger inte att jag är bäst , men jag vet ingen som är bättre ! =D haha ^^ Och sen , Allt ni säger om mig , stämmer mer in på er själva än vad det någonsin kommer göra på mig ! =D


AndreasAndreas , jag står alltid på din sida .. Även om detta kanske inte kommer sluta så väl ! .. Men du vet att jag alltid finns här =) Kommer aldrig släppa taget om dig , du betyder för mkt för det .. Och jag vet att du är i behov av stöd just nu , och jag finns ! =) Du är det bästa som finns . Och kommer alltid att vara det .. Tycker om dig grabben <3<3

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback