Mitt Liv.

9 1

Söndag ^^

Typ vid 12 åker jag till gammelfarmor , som fyller typ 85 , eller nått =P haha ^^ Hon är den coolaste , som någonsin satt fötterna på jorden ! .. haha ^^ Ni ska se när hon kör bil =) hehe ^^ Nej, för fan .. Håll er inne då ! .. Det är hemskt , haha ^^ Hon kan fan inte köra för fem öre :P hehe ^^
Ska dit å käka smörgåstårta ! =) hehe .. Fy fan va länge sen det var ! .. hehe .. tror väl det var min födelsedag sist ! .. =| Haha , å det är inte likt oss ! .. haha

Sen när jag kommer hem , måste jag skriva ett arbete om dyslexi ! .. =/ Jag vet inte va jag ska skriva , men det ska vara inne på onsdag! .. Fy fan , allt ska göras , hela tiden JÄÄÄÄÄÄÄÄMT ! .. Blir snart helt CRAZY !!



UPPDATERAR !


Har nyss klivit innanför dörren typ , eller ja , det känns som det ! .. För jag är ISKALL än ! .. haha ^^ .. Morsan sitter på hallgolvet och slår in min DVD i julpapper , haha ^^ hon ska skicka tillbaka den , den funkar inte =P hehe ^^ .. Hoppas på en ny ! .. Men men ...

Jaha , då har man vart hos en 85 åring ;P haha ^^ fick as god smörgåstårta =D istället för räkor hade dom haft på kyckling , och curry =) Skit good =) hehe ^^ Och fy fan vad mkt snö det var där ute i skogen ! .. haha ^^ Jag säger då det , sjuukt mkt ! .. haha .. Men det gick la bra , vi kom dit , å hem =) hehe ..

Ja , då kanske man ska börja med de där trevliga fitt arbetet om dyslexi ! .. jag hatar sånt ! .. jag förstår inte att folk inte fattar det , varför kan man inte få göra SKOL-arbete i skolan , nej , då ska man göra mer än HÄLFTEN hemma =/ IDIOTER ! .. jag blir så jääävla förbannad !




Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback