Mitt Liv.

9 2

Måndag ^^

Sitter i skolan nu, snackade nyss med Ullis , om mitt de där arbete med Kyrkan =| haha ^^ Va fan , jag fick AS mkt att göra igen ! .. Inte så ovanligt kanske , men DRYGT !!! .. Men jag ska la göra de där , så fan får nog :D haha ^^ Ledig imon , och på Onsdag ! .. Fan va skööönt =)

Jag började plugga lite igår , på de där arbete om dyslexi ! et ska redovisas på TORSDAG =| HAHA .. ^^ Fy faaan , men men ! .. Får la göra det då ! .. HAHA .. =P

Jag vet inte va jag ska göra när jag kommer hem ! . Blir väl som vanligt , att jag sätter mig vid dumburken, och ser ful ut ! .. haha ^^

Nu sitter jag å försöker hjälpa min mamma , haha .. hon förstår inte mkt  !! .. Inte så ovanligt det heller :P hehe ^^


116233-33




"Du och jag baby! Bara det att du hade
kravlat på väggen för att jag tog dig så hårt"








Andreas - Du kommer alltid betyda mkt !






UPPDATERAR !

Jag hann inte mer än komma innanför dörren , och ta av mig skorna , fören morsan började gnälla ! .. ATT HON ORKAR ! .. Va i helvete .. =/ Jag orkar lixom inte höra hennes jäävla tjat mer ! .. Nästa gång ska hon få se på fan , när jag vänder upp och ner på allt .. Det är inte acceptabelt mer ! .. GLÖM DET ! ..

Jag och Ella satt kvar i skolan idag , vi var tvugna att skriva klart våra arbeten ! .. Och fy fan , säger jag bara ! .. Det är ju hemskt , att man ska hålla på med sånt på sin fritid ! .. Lärare är ju totalt urblåsta ! .. haha ^^ Aja , inte så mkt att göra åt , men man får ju göra arbeterna ! .. hmm , ^^ Det gick ganska bra , förutom att Emil har min bok, och jag vet inte vart den är nu ! =/ HAHA .. Va fan ^^ Allt skiiter sig ;P haha .


116233-30Den 4 April , lärde jag känna Ante, eller ja, vi började snacka med varandra den dagen ! haha ^^ Och idag konstaterade vi att det inte är långt kvar, fören det gått ett år .. =) Det har gått fort sam fan, men ändå inte ! Om jag ska vara ärlig, tror jag att jag har kännt han hela livet =O haha ^^ Nej, kanske inte så. Men det känns som jag känt han ett tag iaf, och jag vet han tycker lika =) hehe ^^ hmm , sen då ! .. Jag lovar, jag har träffat människan med, varför känns det som det, om det inte har hänt ?  haha .. Det är lite kul det är bara dom där 10 minutrarna som saknas, då skulle allt vara mycket bättre ! =)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback