Mitt Liv.

9 3

Tisdag ^^

Sitter i skolan ! .. =O Va fan gör jag här denna tid ? jag är fan här tidigae än va jag behöver ! .. jag är så jääääääääääääävla dum i huvet .. haha ^^ Jadu , jag säger då det ! .. Jag ska ha fitt möte med Mark .. Angående mitt betyg i Naturkundkap :O haha ^^ Vem bryr sig .. haha ^^ Jag orkar fan inte ! .. haha ^^

Imon ska jag bosätta mig hos Emma , jag är hemma där själv först i några timmar ! .. Då kan jag kika runt lite för mig själv :D haha ^^ Va fan ! .. Helt skönt fan , med ett hus för sig själv :D haha ^^ Mitt ute i skogen ! .. :P Undra va vi ska hitta på då ! ? .. Kan ju inte sitta där ute å ruttna hela livet , haha ^^ hmm , nej , men vi får la se vad som händer ! haha..

Efter mötet jag har vart på nu , eller snart , sticker jag tillbaka till stan , och upp till Ullis ! .. Sen ska jag hem och soova ! .. Helt sköönt fan ! .. Sen ska jag plugga klart , :P hehe ^^ Mååste det , för imon kommer jag inte orka , eller nått ! :O FAN , alla grejer jag ska ha med mig till Emma , kommer jag få släpa på :O haha ^^

116233-32





Marina , Andreas , Anääät
Dom bästa som finns i ett par skor =)





UPPDATERAR !

Nu har jag vart hos ullis ! =) Kul kul ^^ Sen så har jag fått reda på vad jag ska göra för att få G i Naturkunskap .. haha ^^ Sandra hade as mkt kvar :O Hade jag fått lika , har jag mördat honom :P haha ^^ hmm , sen så har jag vart på stan med Ullis , och jag pierca mig i läppen , så inpuls grej :D haha ^^ Va fan , nängång lär man ju göra sånt med ! .. haha ^^

Nej , nu ska jag speka klart mina fiskpinnar :D haha ^^ Se u !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback