Mitt Liv.

9 4

Onsdag ^^

Sitter hemma hos Emma , SJÄLV .. Haha ^^ Jadu , hon kommer väl runt halv 5 eller nått , senare kanske ! .. haha ^^ .. Undra va jag ska göra tills dess då !? Inte så kul å sitta 850 meter ut i skogen :O haha ^^ Eller , det kan väl va kul om man inte vill bli hittad =P haha ^^ Men nu vill jag inte vara sjäälv.. Eller jag har en katt här nånstans =P haha ^^ men den vågar man inte leka med .. haha ..

Nej , om man kanske skulle ta å plugga klart lite ! .. Så man kan ha den där underbara redovisningen imon .. haha ^^ Ska fan muta nån som gör det åt mig ! .. ^^ Man kommer fan inte undan när det gäller AC .. hon är GALEN .. Sliter sig i håret å allt =P haha ...

116233-31



Det finns ingenting som ni kan göra , som jag inte kan göra bättre ! .. Sorry , sanningen är hård ibland !






UPPDATERAR !!

Nu ska Emma ut och leka i snön =D och jag ska filma det :D haha ^^ Läätt !! .. Hmm, va har vi gjort då ? .. eldat =D haha ^^ Sen så har väl mästerkocken lyckas ta upp mat ur frysen, och stoppa in i ugnen :D HAHA .. Men det smakade väl bra :D hehe ^^

Nej , nu står hon här bredvid mig .. Och ska ut å leka :D HAHA ^^
Kommer kanske tillbaka senare !!!

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback