Mitt Liv.

9 6

Fredag ^^
Nu sitter jag i skolan , och har massa teckenspråk , men jag vet inte om jag pallar så mkt mer ! .. =O Va fan , äre nån som fattar hur jäävla drygt det är med det där eller ? =O Sen efter skolan , ska jag trixa till trafikskolan =) hehe ^^ Måste ju försöka få igång på de där jäävla pluggandet ! .. Det är ju sjukt , va ska man göra , skolan eller körkortet !? ja , det är frågan ! .. Fy fan ! ...

Sen ikväll så blire feest ! .. =) Haha , jag ska festa till med Emma och massa av hennes vänner , jag inte ens vet namen på .. haha ^^

Igår tog jag och Emma massa roliga kort , eller ja , PORR kort ! .. =D haha ^^


116233-34



Haha , detta är ett av korten ! ... Men jag vet inte , vart inte så jäävla bra på mig ! =/  haha ^^









Comments
Helena säger:

jag vill läsa teckenspråk ;O :D

Postat: - URL/Blogg: http://apriilhimlen.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback