Mitt Liv.

9 7

Lördag ^^116233-39

Nu har man kökat lunxh , och ska snart ta tag i mitt rum ! .. =/ Jag vet inte va jag ska göra , om jag ska plocka upp allt , å bädda rent , eller bara första =P haha ^^ .. Faan .. Min kropp är död ! .. Jag lovar ! .. Men jag vet nog varför =P haha ^^ ..


Festen igår , ja , den vart väl lyckad , till hennes farsa kom och skämde ut henne , å kasta ut alla ! .. Det var inge bråk , och inge annat .. Så jag fattar lixom inte varför han skulle göra så ? .. =/ Sen kom mina kussar , å dom hälsade inte ens på mig , så dom ska få se på fan ! .. haha ^^ Jäävla idioter .. Sånna får man stå ut med ! .. Sen efter det , så drog vi vidare , men Emma kom inte långt , hon plaserade sig i en snöhög, och tömde magen , på pizzan hon käkat innan ! .. Fy fan va hon spydde ! .. Sen vare in i bilen igen , och sen kom vi kanske några 100 meter , så vare ut igen .. Ja , då kom Jocke , å hjälpte mig ! .. =) haha ^^ .. Sen hem och soova =) hehe ^^


116233-40



Jag och Emma , hemma hos henne ! =) Den där kvällen då vi hade så trååkig =) hehe ^^ Men bra bilder ble det iaf ! =) Nöjda som satan !

116233-38







Glassiiiiiigt ¦ ¦ Marielle =)
Så här såg jag ut efter sminket =P haha ^^
Jag säger då det ! .. Det var bra mkt smink =O
Och när jag skulle tvätta bort det , så såg det ut
som om jag hade grinat i en timme eller nått !






♥ Andreas , Anääät , Emma , Marina ♥


UPPDATERAR !

Okej, då har min dator hemma krashat .. Den funkar inte alls .. Och kommer inte göra det heller .. Så jag vet inte va jag ska göra , har ingen DVD heller =/ Alla mina skolarbeten , hur fan ska jag kunna göra dom ? .. Jag säger då det ! .. =/ Men det var la skit samma , ALL min musik , ALLA mina bilder =| Fy fan , hela livet rinner ju bort =O Det kan liksom inte gå en dag utan att jag har musik i örona .. Och nu har jag varken DVD , eller Dator .. =/

Nej , jag ska ta mig ett snack med morfar , han ska köpa ny dator till mig ! =)

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback