Mitt Liv.

9 9

Måndag ^^


Nu sitter man i skolan , och har hållt på med ett arbete i nån timme .. Det är alltid lika kul .. haha. ^^ eller inte .. Va fan , man blir juhelt korkad av allt detta.. och så har man inte dator hemma , så man kan fortsätta med det där :O haha ^^ Men jag ska köpa mig en ny idag , så jag får se om jag får in den helt idag eller inte , men jag ska göra om i mitt rum å massa grejer :D haha ^^ så man får det snyggt där inne .. haha ^^ Databordet ska ner tex. :P hehe ^^


116233-33









jag får inte förstora mina tuttar för andreas =O Alla andra får , men inte jag ! .. jag tycker det är lite elakt :O haha ^^ Va fan , jag ska ha större , mina är ju SMÅ! Haha , så det så .. ingen kan stoppa mig , det ska jag se till :D haha ^^







we ^^

Comments
Sara säger:

www.sarablo.blogg.se

Postat: -



jenney säger:

hhaha, vilken bild! oh förstora inte dina bröst förmkt ser bara overkligt ut..

Postat: - URL/Blogg: http://jenneythompson.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback