Skriverier.

Ant3 | | Den känsliga texten ^^

Andreas Johansson - Bland dom bästa som finns =)

Att du å jag lärde känna varandra,Andreas
Jag vet inte, men det är inte som med alla andra.
Många vänner har man ju,
Men aldrig att jag hittar en till som du.
Du har de där som många andra inte har
Jag kan lova dig, att du mitt hjärta tar.
Vi bråkar käftar och står i,
Jag vet även att båda två kan få kli.
Att bråka med dig gör mig trött
Men du är ändå den bästa jag någonsin mött

Jag saknar dig när du inte är inne
Men du kommer alltid förbli i mitt minne
Jag sa; jag har fått känslor för dig
”Vem kan klandra dig” va ditt svar till mig.
Men du hade en annan tjej,
Och jag tänkte inte mer än att det var en fyllegrej.
Men i detta fall var det inte så,
Jag tänkte; ni tillsammans, det kommer nog att gå.

Andreas

Du har en väldigt konstig förmåga,
Att du både kan slå och plåga.
När du en spruta i armen tar,
Kom ihåg att du alltid förblir en far.
Du vet vad jag tycker,
Men du på dina axlar rycker.
Med dig kan man snacka om allt,
Även om du inte tycker det är så ballt.

En vacker dag vill jag känna din kropp,
Jag lovar dig, det kommer aldrig att ta stop.
När vi ligger och kysser varandra i sängen,
Kommer vi i våra tankar vara mitt på ängen.
Att ligga å mysa med dig framför en TV,
Tänk att bara få känna dig, eller ha dig breve.
Att få lägga händerna på dina axlar och njuta,
Baby, du får lova mig att inte sluta.

Din vänskap är värd mycket mer än massa annat,
Hade det inte vart så, hade jag inte stannat.
Att du kom in i mitt liv,
Det var nog ett väldigt stort kliv.
Jag litar på dig till 110 %,
För du är för mig det bästa som hänt.
Du är 17 år och en underbar pappa,
Men ändå för liten för att bära en kappa.
Det märks på dig när du Ebba haft,Andreas
Du har till och med fått lite mera kraft.
Jag vet att du saknar hennes kladdiga pussar och energi,
Och för ditt eget bästa hoppas jag att hon förbli drogfri.

Du är inte bara fin, utan otroligt snygg
Och jag vet att du även kan vara lite stygg.
Titta bara på dina kläder som du bär,
Jag lovar, t.o.m. i kostym du klär.
Tänk att din kepa jag tänker ta av,
Jag lovar, det är ett av mina krav.
Dina byxor till golvet ska falla,
Lova att du inte för morsan tjalla.

Jag ska få grannarna att veta ditt namn,
Hela natten ska du ligga i min famn.
Alla mina tankar om dig som jag har,
Det är ju ett under att du stannar kvar.

Jag kommer alltid vid din sida stå,
Spelar ingen roll om du skulle vända om och gå.
Jag vill verkligen inte se dig falla,
Det är nått jag absolut inte skulle palla.
Andreas, du är det bästa som finns,
Ja, t.o.m. drömmarnas prins.
Jag kan somna med kinderna våta,
Varför? Ja, det är ju längre ingen gåta.
Du vet vad jag för dig känner,
Men det är inget som mellan oss spänner.
Hur jag för dig kunde fatta mitt tycke,
Ja, det kan vi ju ta i ett annat stycke.
50 CENT
Från början var du mystisk och tuff,
Även om mina vänner trodde du var en bluff.
Jag orkade inte med dom, så jag slutade höra,
Dig och mina vänner kunde jag inte längre jämföra.
För mig var du mer än bara en vän,
Om detta skulle ta slut, skulle jag inte få uppleva det igen.
När jag ligger i sängen och tänker,
Är det ditt namn av stjärnor jag ser blänker.
Tänk att få gå genom stan, hand i hand,
Eller titta på solnedgången på en underbar strand.














Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback