Filmer / Serier / TV.

Beck Filmer ! <3

Jag är ett vääldigt stort fan av alla dessa beck filmer , och absolut inte bara för att jag gillar Michael Persbrandt, utan för att jag älskar polis arbeten ! =) Wallander är bra dom med, men inte lika bra ^^ haha .. Men jag kan lätt konstatera att dessa filmer dom släppt nu , iår .. Når inte alls upp till samma nivå som dom tidigare! .. Gundval är inte så bra längre , han börjar bli mesig ! .. Och jag vet inte , det nya teamet är inte heller så bra , jag menar , va fan gör MIMMI med , från Tre Kronor !? ..

Det finns en av dessa 22 filmer som jag inte sett , och det är den sista .. Sen kommer det en till som heter "Det Tysta Skriket" ... Men den är säkert bra den med =) Jag menar , finns ju ingen som är så där dålig att man inte kan se den en eller två ggå till ^^ haha , men det finns en som jag verkligen ALDRIG kommer sluta titta på ^^ haha .. Och det är "Spår I Mörkret" , där är ju så klart Daniel Larsson med ^^ Och vem kan missa honom ? 

 
    
      
     
    

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback