Listor.

Lista !

Min hårfärg:
Blond

Färgen på mina ögon:
Blåa

Min längd:
1,65 typ

Om jag skulle färga mitt hår permanent skulle det bli:
Blondt - helt klart

Bästa bok som jag läst:
Shoo Bre

Tv-program jag gillar:
PCD - Men det är slut nu

Radiokanal jag lyssnar på:
Rix FM - Mix Megapol

Musik jag gillar:
Hip Hop

Bästa låt:
Finns ju många

Senast köpta skivan:
Kommer inte ihåg

Drömresa:
Har redan vart där, Tahiland!

Platser jag vill bo på:
Förort til sthlm ! ^^

Vad jag vill ha med mig till en öde ö:
En båt - så jag tog mig hem !

Favoritdjur:
Finns inga .

Detta djur liknar jag mest:
Jadu , den som viste ..

Skola, roligaste/tråkigaste ämnet:
För jag har tagit studenten (8)

Min högsta önskan:
Det är det ingen som vill veta !

Drömyrke:
Polis <3

Såhär drömmer jag om att min framtid ska bli:
Perfekt !

Jag tror på:
?

Är kär just nu:
Maby !

Mina bästa egenskaper:
Ärlig - Sanningen varar längst !

Mina sämsta egenskaper:
Snackar först , tänker sen !

Kläder jag aldrig skulle sätta på mig:
Oj , fula ?

Min käraste ägodel:
Nallen ^^

Favoritmat:
Starkt ! ^^

Favoritdryck:
Vatten

Favoritgodis:
Daim

Favoritkrog/restaurang:
Kina town (A)

Favoritfärg:
ROSA =D

Favoritdoft:
Gucci - Spnt du inte ens har råd att titta på ^^

Ogillar:
Oärliga människor

Älskar:
Alla mina vänner ^^

Värsta känslan:
När man vet att man gjort fel.

Bästa känslan:
Den som viste =/

Jag är rädd för:
Att bli ensam

Min drömkille/tjej:
HAHA , inte ens värd att svara på ^^

Drömdate:
Ante ? =P

Person jag beundrar:
Anäät

Personer jag vill träffa:
Persbandt ^^

Jag spelar:
Inget ?

Något jag vill ha i present:
Pengar

Så här ser min dörrmatta ut:
Varning för kärringen ^^

Min första tanke när jag vaknar på morgonen:
Så jag lever idag med ..

Blir åksjuk:
Nej

Berg och dalbana - rolig eller läskig:
Helt underbar ! Förlorar verkligheten för en stund ^^

Åskväder och storm - spännande eller läskigt:
Mysigt fan !

Bläck, blyerts eller fingerfärg:
Bläck

Antal signaler innan jag svarar i telefonen:
För många .

Högerhänt, vänsterhänt eller ambidexter:
Höger

Om jag vore ett trädgårdsedskap skulle jag vara:
Vattenslangen ^^

Under sängen har jag:
Damm

Gift/ogift/sambo/särbo/singel:
Så jäävla singel !

Allergisk:
Nötter och pälsdjur !

Antal djur:
Inga

Rökare:
Mjo , är ju det oxå !

Antal döda krukväxter i hemmet:
En , i mitt rum ^^

Yrke:
Arbetslös ^^

Har körkort:
Håller på , klarade teorin här om dagen ^^

Har bil:
Snart , hell yeah (H)

Mitt favoritcitat:
Blatte - Va fan ^^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback