Listor.

Lista !

Vad tänkte du när du såg dej själv i spelglen första gången imorse?
- Jadu , hur ser jag ut egentligen !
Hur mycket kontanter har du på dej?
- Jadu , lite iaf ^^
Vilket ord rimmar på "test"?
- Fest !
Favoritplanet?
- Jorden , dom andra finns inte ^^
Vem ligger fyra på missade samtals-listan i din mobil?
- Mia
Favoritsingnal på mobilen?
- Caracola - Dum-Di-Da-Dum
Vad har du på dej på överkroppen just nu?
- Nattlinne , Nyss vaknat fan ! ^^  
Sätter du etiketter på dig själv?
- Nej, skulle jag de ?
Vad är det för märke på skorna du har på dej?
- Har inga på mig ?
Vad gjorde du i midnatt?
- Var hemma hos Sandra och Therese på fest !
Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
- "Okej ja men jag slutar inte fören 4. skickar ett sms när jag slutar. på kan du ha ut om du är klar "
Var ligger ditt närmsta seven eleven?
Oj, ska man kunna sånt? =O 
Ett ljust eller ett mörkt rum?
Mörkt
Vilket uttryck använder du mest?
- Typ , Blatte ^^
Vem sa du "jag älskar dej" till senast?
- Ante , skulle jag tro ! (A)
Vilken pälsbeklädda sak rörde du senas?
- Oj ! =|
Hur många olika sortes droger har du utnuttjat de senaste tre dagarna?
Musik , Vatten !
Hur många rullar film ligge och väntar på att bli framkallade?
- Inga, men en jäävla massa bilder ^^
Vilken ålder har varit bäst hittills?
- Det vet jag inte !
Din värsta fiende?
- Myself !
Vad har du för skrivbordsunderlägg just nu?
En bild på Spy Bar som jag tagit ^^
Vad va det senaste du sa till någon?
- "Hoj hoj !"
En miljon dollar eller förmågan att kunna flyga?
Jag kan redan flyga , så jag tar pengarna ^^
Gillar du nån särskilld extra mkt just nu?
- Tänker inte ens svara ^^
Senaste låten du lyssnade på?
- Adlib - Kom Tillbaka

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback