Listor.

Lista !

ALLMÄNT

1 . vad heter du ?
Marielle Sjelin
2. hur ser du ut ?
Blond , snygg ^^  
3. hur lång är du ?
1.65 typ !
4. vad har du för kläder på dig ?
Nattlinne (A)
5. sminkar du dig ?
Ibland !
6. vilken färg har dina ögon ?
Blåa - Hetast ;)
7. vilken är din favoritfärg ?
Rosa ^^
8. vilken färg har du på huden ?
Lite brun är jag allt =P
9. kommer du från ett annat land ?
Nej , gör jag inte , men har finskt blod i kroppen ^^
10 . har du någon gång vart utomlands ?
Japp , rest en gång om året sen jag var 1 ;)
11. vart bor du ?
I Ludvika ^^
12 . vad har du för färg på håret ?
Blond


DIN OMGIVNING

1. hur många är det i din klass ?
Tog studenten i våras ^^
2. känner du några som röker ?
Typ alla mina vänner ^^
3. hur många är ni i eran familj ?
Ja , det är jag å mamma .. (A)  
4. har ni några husdjur ?
Nej !
5. känner du någon som knarkar ?
ja


OM DINA VÄNNER

1. har du någon riktig vän ?
Klart jag har !
2.vem är din bästa vän ?
Anäät ! helt klart =D
3. hur många vänner har du ?
Så jag klarar mig !
4. vilket kön är oftast snällast ?
Beror på !
5. hur ser dina bästa vänner ut ?
Dom är lika heta som jag ! ^^
6. vem är din bästa vän utav de andra könet ?
Andreas , utan tvekan !


OM MUSIK

1. vad är musik ?
Hip Hop
2. vad lyssnar du på ?
Rap =P
3. vad är dålig musik ?
Sån svart rock musik äckel ! =D
4. har du något favorit band ?
Vet fan inte , finns mycket bra !



TRAGISKT

1. känner du dig värdelös ?
Aldrig !
2. har du skurit dig ?
ALDRIG !
3. röker du ?
Ja
4. har du nån gång försökt begå självmord ?
Aldrig ! 
5. känner du någon som begått självmord ?
Nej !
6. känner du någon som tänkt begå självmord ?
Japp
7. har du någon gång gråtit dig själv till sömns ?
Japp
8. har du någon gång provat droger ?
Nej
9. har du någon gång prövat alkohol ?
Ja !
10. är det någon som du brukar ha djupa samtal med ?
Mja, händer väl
11. är det någon som har sålt alkohol till dig ?
Ja , klart det !


OM KÄRLEK

1. är du kär ?
Nej ?
2. vad tycker du om kärlek ?
Är väl bra om man använder den på rätt sätt !
3. har du nångång varit olyckligt kär ?
Mjo !
4. vad är de längsta du har varit kär i någon ?
2 år !
5. är du homosexuell ?
Nej !
6. tänker du gifta dig när du blir stor ?
Nej - Dyrare å skilja sig ^^  
7. bor dina föräldrar ihop ?
Nope
8. tror du på kärleken ?
Nej


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback