Mitt Liv.

Ludvika Festen -07 || Inte Alls Lika Ösig Som Dom Andra ! =/

Söndag ^^

Tänkte återberätta lite ! .. =D Och så lägger jagin lite bilder , på tal om sånna .. Denna L-A Fest tog jag typ 40 bilder , alla andra har det varit över 100 , så då stämmer nog rubriken in =P haha .. iaf lite ! 


Torsdag - Jag och Anäät var ute en sväng på kvällen , och kollade lite , sen drog vi upp till anääts morsa , och så vare bara att kila ner på stan igen , då vare så klart Martin Stenmark som skulle spela , och eftersom att anääts morsa ville se det , vara bara att haka på =P haha , efter det gick vi till ett av tälten , och hon bjöd oss på en öl var ^^ hehe , sen kom Izabell =) Och vi snackade lite , (A) haha , stack å pissa , å vi klev in på killarnas =P så dom vart galna , men det sket vi i , för vi var pissnödiga ^^ haha .. Linda kom och hämtade oss , och körde upp oss till anäät så hon fick byta byxor och skor .. Sen ner och träffa på Emma =/ haha ^^ Sen gick vi en vända igen , och så delade vi på oss , jag drog till morsan , och hon hem .. Sen så fick jag sitta på lasses pakethållare =P haha , och jäävlar va ont jag hade efteråt =O haha ...

Fredag - Vaknade , och gjorde mig klar för att kila upp på stan , fast kom inte längre än hem till Linda , så jag höll hennes mamma lite sällskap , slapp hon städa helt ensam ^^ hehe , sen kom dom andra mupparna , Linda , Anäät och Cathrin .. =) Vi började dricka lite fint , och så beställde vi käk , men den kom aldrig , så Cathrin ringde upp och frågade vart fan maten var någonstans , och han hade vart där två ggå tidigare , men dom hade skrivit fel namn =O haha .. Jag säger då det , blattar ^^ Sen kom Johanna och Lena .. Så vi drack mer , snackade , skrattade och allt ! =P Sen kilade vi upp på stan , och jag ville se Cosmo4 , så jag fick gå själv , för dom skulle vänta på Sandra å grejer .. Så jag stack , kollade på dom , och sen gick jag tillbaka , där satt alla muppar och muppade sig ^^ haha , sen började det regna som fan . Och vi drog upp till anääts morsa , hade festen där fan =P haha , tror ju då inte hon uppskattade det ^^ Men anäät har nyckel så hon gick in .. haha , sen så vart det en liten smäll här och en där , så traskade vi up , för vi skulle se Pain =P Och där vart det feta slagsmålet , mellan mig , anäät å två andra fittor =O haha , doms todå putta på oss heeela tiden , så jag fick fett med damp , så jag sa åt anäät att skaka en cider och spruta hennes rygg full , men hon klämde ut det som en tandkrämstub =P HAHAHA .. ÄÄGD ! (L) Efter mkt knuffar och grejer , så drog anäät på na en fet smäll , så hon började grina ! ^^ haha , ojoj , säger jag bara ! Efter Pain , stod vi kvar , för vi ville se Björn Rosentröm ! Han började efter 45 minuters väntan =O haha , sen så var man tvungen å gå ut , för jag fick ingen luft å grejer , så jag stack , sen så kom anäät efter ett tag .. Å vi kilade runt lite , sen så drog vi till montecarlo , och där small det utavbara helvete :O haha .. Sen drog vi hem , åt varsitt håll =P Cathrin drog i sig en kebabtallrik , och tre hamburgare ^^ haha , hungrig !!

Lördag - Fy fan va död man var när man vaknade ,.. =/ haha , jag och morsan stack på fotboll typ vid 1 , så började det spöregna , och jag hade inga andra kläder med mig .. Så jag stack hem till anääts morsa och strippade lite där så jag kunde blåsa dom torra med fönen ^^ haha , sen traskade vi ut , och gick förbi moraträsk =O hemska att titta på ^^ Sen in på Åhlens , och vi hitta boken som vi letat efter i hundra år =O haha , sen gick jag ner på kina och käkade , så drog jag tillbaka till anäät sen , och vi tog det lugnt i flera timmar , jag somna fan i fotöljen , kändes som jag legat i en låda , bena å armar gick inte att böjja ^^ haha , sen såg vi nån film , den var fan as bra ^^ haha , så drog vi ut efter ett tag , och ner på Billy , gamla Gyllene Tider låtar ^^ Där öste Cathrins morsa som fan ^^ haha , jag säger inget , så har jag inget sagt ^^ Sen gick vi några vändor , och så stötte vi på Jonna och Johan , och lilla Samuel .. Så sööt han var =) Sen kom Heed oxå , och dampade loss totalt ^^ Sen gick vi igen , och igen , och igen ! .. Typ hela kvällen , fram till att vi öste med Pumpbolaget ^^ haha , sen vare bara att kila hem ... Eller ja , trodde jag , sen kom det fram ett blatte gäng framför mig , och jag gick förbi , då börja dom vissla å grejer , så jag la bena på ryggen och kuta , bara det att jag tappade brallorna oxå , jag skulle precis greppa tag i dom , då åkte dom ner helt ^^ HAHAHA .. kul syn ;) haha ..

Söndag - Idag är man heeelt död , och jag vet inte vart jag ska ta vägen ^^ haha , så nu orkar jag nog inte skriva mer heller .. ^^ Men jag har fan käkat idag , nu ska jag bara orka städa oxå .. Och det får nog bli om någon timme , om jag inte gör det imon ^^ hehe

Http://MarielleSjelin.pixbox.se - För fler bilder =D
 
   
   

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback