Mitt Liv.

Marina - Saknad Som Aldrig Förr ^^

Vi var två som höll ihop i allt ! Sen vet jag inte vad det var som hände .. Men något var det , och vi gled ifrån varandra. Tråkigt nog , men jag saknar faktiskt henne , Jätte mkt ! Vi hade alltid kul , fan när vi utade ut ur min lägenhet och ner i källaren , för idioten var på väg ! haha ^^ Eller när vi stod hemma hos Anette , hon vrålade nästan sönder rutorna .. haha , hon var så arg , och så fråga hon Tomas , om han hade bil , då skulle han vara kul och svarade; Nej, jag har Ford ! .. HAHA , så hon vart ännu mer arg ! .. Med henne kunde man verkligen skratta , =) Fy fan va kul jag hade med dig tösen ! Den där gången du skratta så du nästan pissade på dig för du satt och läste moore .. "Ni kan skaratta åt insidenten, då hon sket ner halva köket" .. den gången det vart krig vid donken, är något jag inte heller glömmer ! då vart jag fan förbannad .. första gången vi träffades , var du fan här till klockan var 3 på natta tror jag ,.. och vi gjorde inte mkt den gången heller ^^ Men fan så kul jag har haft med dig ! ...


image235
I MISS U , SHLYNA !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback