Mitt Liv.

Nu Är Detta Fan Inte Kul Längre ! Jag Börjar Tröttna Fett Mkt ... =/

Fredag ^^

Imorse klev jag upp halv 7 ! .. För att jag skulle hinna allt , eller ja .. Jag vaknade då , hade klockan på kvart i .. Men fan , vaknade en kvart före , lika bra och gå upp ^^ haha .. Åkte till Falun , satt hela vägen och tänkte att jag skulle klara det ! .. Och när man kommer dit , så sätter man sig vid datorn , jag börjar kunna allt utantill ! =P Så trycker man på avsluta prov , och det kommer upp "Icke Godkänt - 51 rätt" IGEN ! .. Va fan , kunde jag inte ha fått ett till denna gång eller ! Nej , tydligen inte , så sa jag inte ett enda ord på vägen hem ! .. Vart så jäävla irriterad ! .. haha ^^

Min förra låtsas morsa ska flytta till Sollentuna ! HAHA , liite komiskt fan , och nej Andreas .. Jag ska inte vara där mer nu , bara för det ! .. Har annat att göra , än att sträva efter dig ! .. Jag ger upp .. =P Men ja , nån gång kommer jag vara där , och strissa omkring ! .. ^^ haha , så se upp .. Du kanske möter mig någon dag ! haha ^^


image188
Är man dyr i drift så är man ! ^^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback