Mitt Liv.

Sannys 30 Års Fest - Mirva Friade ! =D

Söndag ^^

Igår var det , 070707 i datum , och Sanny hade sin 30 års fest ! .. För er som inte vet vem det är så är det min mosters blivande man , jajemän .. Hon friade igår , det var hennes present till honom , alla grät .. Och hennes egen mamma var inte ens med , för hon är så vrång , och skulle ha med Hugo hem , för han skrek lite , och det gör barn ,.. =/ Jätte god mat fick vi , men det blev mer än hälften över ! ^^ haha , så nu kan dom leva på den där maten i en månad om inte mer .. (A) haha , Sen tog vi bort alla bord , så man kunde dansa lite , var bara det att musiken sööög ! Verkligen , haha ! .. Sen runt 12 åkte vi hem , för mina ben klarade inte mer , och jag mådde illa =/ Vet inte varför ... En sak till , världen är bra liten säger jag bara , träffade på en som känner Eva , och som har festat ihop med farsan ^^ haha , Lite kul faktist ! .. haha , riktigt revlig var han oxå =P haha ..

Nej , om man ska ta och se till att man får lite mat i magen , men vet inte om jag vill ha pizza eller hemlagat =O Svårt att välja fan , gott allt ! .. haha , och så ska man se på Wallander - Jokern ! .. Men den har jag redan sett egentligen , men morsan kollar på den , och jag har inte så mkt annat för mig , så kan lika gärna dö framför tv'n ett tag ^^ haha ...


image194

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback