Mitt Liv.

Teoriprov Avklarat !

Tisdag ^^

Igår var man hemma hela dagen , sen när det började närma sig 4 och man skulle kasta in maten i ugnen , kommer en Anäät instormandes och skrämmer skiten ur mig ! =/ Hjärtat satt sig i halsgropen .. Hon säger åt mig att kasta på mig kläder , för vi ska till borlänge , tss , glöm det sa jag .. Jag håller på å lagar mat ! .. haha ^^ Kastade in den i ugnen , och hoppade in i duschen ! sen var det bara att kasta i sig maten typ .. Och ringa blatTen .. Så kom och om hämtade mig , så drog vi till borlänge , inne där hittade man ett linne , och inge mer ! .. Max som kvällsmat för dom , jag hade ju då nyss käkat så jag tog en jucie , och lökringar ! .. Sen åkte vi hem , och fan va skönt det var ! haha , ^^



Idag när man vaknade av att klockan ringde hade jag lätt kunna kastat ut den genom rutan , om inte väggen =O haha ^^ Fan va död jag var , men upp kom jag ! .. Sen åkte jag och pappa mot Falun , och in på vägverket ! .. Satt där och skrev , eller ja , kryssade i rätt svar (A) haha ^^ Och så när jag tröck på avsluta prov , så såg jag den där gröööna texten ! .. heeelt undertbart ! GODKÄNT ! Sen åkte vi vidare till Borlänge , och hem till Kenta och Bitte .. Tittade på lilla bebisen ^^ fan va söt hon var ... Och vi fick mat där å grejer ! .. =D Sen när vi ändå var på bebis runda kunde vi lika gärna ta vibekes och blommans ! .. =D lilla klara , hon var med sööt ! .. det skiljer 2 veckor mellan dom !

 
    
   
  

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback