Mitt Liv.

20 Års Kalas ..

Onsdag ^^

ska på 20 års kalas idag ^^ Min kusselito fyllde 20 för någon dag sen ^^ Så då vart det lite kalas idag fan ^^ hehe ... lika bra och ha det nån gång , bättre sent än aldrig ^^ hehe ...

Det är röd dag idag ^^ Och det är fan sveriges Nationaldag ^^ haha .. Tänk att jag kom ihåg det ^^ Det är inte illa , =P hehe ..


Igår var det säckgång , och fy bubblar vad död min hals är , jag kan inte prata alls , nästan ^^ Det är heelt sjuukt (A)

Här kommer BF i en säck , nu är det dax att hoppa häck [HOPP] (8) (8) (8)

BF tider (hej hej), BF tider.
Nu är dom över nu är dom slut , (åååååhååå)
Nu går vi vägen ut , vi går ut , ut från BF (åååhhååå)


(8) (8) (8) (8) (8) (8)(8) (8) (8) (8) (8) (8) (8) (8) (8) (8) (8) (8) (8) (8) (8)


Jag har nog aldrig haft så kul i mitt liv , från högberget till forsen ^^ haha .. Alla som kollar måste ju tro man är dum i huvet , när man vrålar allt vad man orkar heela tiden ^^ haha ...

Jag snika en cigg av daniel , så hade han ingen tändare , men fick låna en av Thulla , haha ^^ Det stod fan tom, JÄRNVÄGSKIOSKEN på den =O Fan , trodde den skulle sprängas i min hand ^^ haha ..


 
  
   

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback