Mitt Liv.

Det ska va hiphop på sommaren , och massvis med sol !!! =)

Måndag ^^

Halva dagen var slapp idag , typ lite snacka med ola .. Lite flash backs ^^ .. sånt som kan vara lite kul , jag kommer ALDRIG glömma Matias första dagen i ettan; När slutar vi idag ^^ HAHAHAHA , det var ju så man ville döda honom.. Men inte fick man göra det inte .. Sen kommer man ju sakna alla , Emil å alla sina lögner ^^ haha .. Jannike å sina feta arbeten , å sen sanna som frågar om jag gjort nått , så hon slipper va ensam ^^ hehe .. Lite kul äre fan ! .. (A)

Vi var på Säters museum idag , heel värdelöst , var för fan inte där för att se tavlor , ifs var jag inte där i mitt eget syfte heller , utan att AC tvinga dit oss =/ heelt onödigt ! (H)


Vet inte va som händer idag ^^







Studenten på Fredag , fuckers ! (H)







image93


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback