Mitt Liv.

Fy Fan , Nu Är Allt Över =)

Lördag ^^

Igår skrev jag ju inte så mycket , men det ska bli ändring på det nu ! ..



Igår morse , kom heeela klassen , och vi käkade massa frukost och grejer , mackorna va lika stora som hus , så alla delade på dom typ , och det finns huuur mkt som hellst kvar ! heelt sjuukt ^^ haha , sen traskade vi upp till skolan , för att ta kort , och det var varmt och klibbigt , heela tiden , det vart bara värre och värre .. Jag viste fan inte vart jag skulle ta vägen efter ett tag ..

sen när vi var klara med fotograferingen , så vare bara att traska in i skolan .. Satt oss i ett klassrum , och lekte massa lekar för sista ggå ! .. Det va liite sorgligt , men det kändes sköönt .. =) Sen vare bara att traska ner i aulan , och lyssna på massa shit ^^ haha .. Men det är sånt man får räkna med fan ^^ Efter det , gick vi och käkade , och sen skulle vi tillbaka till de där klassrummet , så fort som möjligt .. Och där inne fick vi våra sista betyg , och jag hade inte ett enda IG =D Vi fick även ett kul kort , och en ros ..

Sen kom denna väntan då man står i dörren , för att springa ut ! Och jag stod näästan först , så nu ska jag kika om jag är med i tidningen oxå ! .. eller vart det nu var dom var någonstan ^^ haha .. Skit samma , massa letande blev det efter den där fuula skylten ^^ Sen traskade jag till lastbiln , och kravlade mig upp där ^^ haha , det var nog en hemsk syn eller nått .. Sen kom Anääät , och jag fick en ros av henne , och en nappflarra av beanca =D sötungen de dära , fast det var inte vatten i den , utan spriiiit =P hehe ..

När jag väl kom hem , vare mycket paket och kuvert och grejoor =P Och jag tackar för allt =D Jätte bra paket ... jag somnade en sväng efter allt .. heelt sluut , ja , vem är inte det än.. haha (A) .. Sen så kom klassen hela tiden , en efter en .. riktigt treevligt fick vi fan ^^ haha , så kul har vi nog aldrig haft , vi har aldrig haft en sån sammanhållning =D men nu vare kul .. Sen vid 11 , traskade vi till träääägååårn =D och där vart det mer rööj , nog för att jag hälde en orgasm över mig själv ^^ men det var la inte hela väärlden ^^ haha .


Andreas; Du är den som alltid kommer betyda mest för mig , med det motsatta könet .. Du är bäst , och tack vare dig , pallade jag skolan ! .. Jag kunde vakna på morgonen , och tänka "äh , orka gå?" sen efter ett tag iaf , så tänkte jag på att du var nog där , så jag pallade mig upp ! .. Och jag är såå glad för det ! .. Jag älskar dig grabben ♥ ♥ ♥

för fler bilder; http://MarielleSjelin.pixbox.se

 
   
           

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback