Mitt Liv.

GTA - San Andreas !

Tisdag ^^

Hade man gått i skolan denna vecka , hade jag vart ledig idag ^^ Sköönt fan ! .. hehe .. (A)

Igår var man hem till pappa och lånade hans PS2 .. Men inte fan hade han en vanlig dosa inte .. Så det var jag tvungen att köpa mig en , så köpte jag GTA - San Andreas oxå ^^ Lika bra fan , ska spöa alla förbannade idioter ^^ haha .. Jag ska bli kung på de där ^^ Ingen ska våga jävlas med mig , efter en veckas spelande ^^ Hoppas jag får det imorgon , eller nått sånt , på torsdag kanske ..

Idag så ska man vänta tills Anäät har FIKAT PÅ STAN ^^ så ska vi hitta på nått , å jag vet inte vad det blir , men jag ska lätt se våra bästa år iaf ^^ haha .. Det får jag fan inte missa , vill fan veta vem som är Rex Mamma .. haha ... ^^ Och ja , undra vem Nicole ska skjuta då ? .. Hmm , kan det vara Viktor ^^



GTA - San Andreas , Trailer !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback