Mitt Liv.

Haha , Världens Bästa Reklam !

Måndag ^^

Fan vilket liv det var i morse på både morsan och morfar .. haha , säger jag bara .. ^^ dom tjata på mig att jag skulle knalla till arbetsförmedlingen .. men vem fan pallar sånt ^^ haha .. satt ju å muppade på msn , så jag hade inte tid med nått sånt .. (A) men efter ett tag när man var klar , var fan inte morfar det , så då satt jag kvar .. tills anäät började kalla mig toffel .. Det var jag förra året , och inte längre (A) ...

Åkte och hämtade henne i 1000 graders värme .. det är sjuukt , så varmt det är .. Sen vare bara ner på de där ställe , eller ja , efter att man träffat hela klassen ^^ haha , nästan iaf .. tre pers fan ^^ Sen så skrev man in sig å skit , på allt de där .. sen knata anäät , och hämtade sina spel , och filmer , å gud å allt ^^ haha .. sen åkte vi hem till henne ... först handlade vi grööönsaker ^^

hem till henne , grillade lite , efter ett litet damp anfall av henne ^^ haha .. ner på stan igen , skulle träffa linda , hon kom aldrig .. Sen hem till henne igen , käka glass , spela TV spel ^^ sen knata vi ner igen , och hon kom inte , men jag kan tala om för dig , att TOR han vakna fan till liv , han kasta ner blixtar och vatten till jag vet inte vad ^^ haha... när jag kom hem , satt jag å morsan oss på balkongen och bara glodde ^^ Sen efter ett tag , gick vi in , men så började det smälla som fan på rutan , vi gick ut , och det HAGLADE =| men det var hagel som var 1*1 cm .. SJUUKT ^^ haha ..




här har vi bästa reklamen ever !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback